خرید خرما برحی فاسد

چگونه میتوانیم از خرید خرما برحی فاسد مطلع گردیم؟آیا میتوانیم از فساد خرما برحی جلوگیری کنیم؟

خرید از طریق سایت ما:

شاید برای شما خرید انواع خرما ها سخت باشد. اما گروه اینترنتی ما با بازدید از اکثر شهر های خرما خیز ایران سعی در تلاش ارائه ی بهترین خدمات به شما هستند.

جهت خرید خرما برحی و خرما نخل سبز می توانید از طریق سایت خرما ایرانی, به سادگی و با قیمت بسیار مناسب این خرما را خریداری نمایید.

همکاران مابه دلیل دسترسی آسان به باغداران وهمچنین ارتباط  نزدیک با نمایندگی های فروش در استان ها میتوانند شما را در امر خرید آسان یاری کنند.

خرید خرما برحی

چگونه خرماها فاسد میگردند؟

همانطور که میدانید فساد خرما دارای عوامل گوناگونیست.گاهی اوقات کوچکترین بی احتیاطی میتواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.محیط های مرطوب یکی از این موارد است.

  • خرما برحی,خود به تنهایی دارای رطوبت بالایی میباشند.بنابراین اگر محیطی گرم ومرطوب هم داشته باشید,دیگر نگهداری این خرما درمحیط بیرون عاقلانه نیست.باکتری ها و کپک ها به راحتی در این محیط ها راه خود را در مواد غذایی پیدا میکنند.
  • خرما ها دارای میزان بسیار بالایی از کربو هیدراتند و چنانچه این میزان کربوهیدرات ها در مجاورت گرما و رطوبت قرار بگیرند به راحتی میتوانند تخمیر گردند,ترشیده شوند و طعم و مزه ی دلچسبشان را نیز از دست بدهند.برای جلوگیری از این نوع فساد خرما برحی, میتوانید خرمایتان را در یخچال نگهداری کنید.
  • تاجران بزرگ خرماها به خوبی میدانند که اگر قرار است برای مدتی طولانی,از مقادیر بسیار زیاد خرما نگهداری کنند,نیاز مبرمی به سرد خانه های بسیار مجهز نیز خواهند داشت.پایین بودن دمای یخچال هرگز به میکرو ارگانیسم ها اجازه ی خودنمایی, تخمیر ونهایتا فساد خرما برحی را نخواهد داد.همانطور که گفتیم یکی از عوامل فساد خرما ها گرما و رطوبت است.دمای سرد خانه ها و یا یخچال ها باعث میشود که سرعت رشد میکروب ها بسیار کند شود و تقریبا به این موجودات ریز نتوانند اجازه ی هیچ خودنمایی را, به خود بدهند.

گاهی اوقات رعایت برخی نکات قابل توجه که در بالا به بعضی از آنها اشاره کردیم باعث میشود که فروشندگان مارا به خرید یک خرمای خوب ومطمئن امیدوار کنند .

 

خرید خرما برحی

یک نکته مهم:

به خاطر داشته باشید که هرگز با شستشوی خرمای ترش شده فساد آن برطرف نمیگردد.

گاهی تصور میشود پختن خرما ها به منظور استفاده دراقلام مختلف شیرینی,مثلا در شیرینی پذیها ویا مواد خوراکی چون حلوا خرمایی ها و یاکلوچه های خرمایی,عوامل فساد خرما ی ناشی از تخمیر را از بین خواهد برد;اما هرگز فراموش نکنید خرمای تخمیر شده, در هر صورت, دیگر قابل استفاده نیست و اگر چه ممکن است با اضافه کردن مواد افزودنی به بهبود طعم آن کمک کنید; ولی, به جلوگیری از فساد خرما هیچ کمکی نخواهید کرد.

فساد خرماهای خشک:

فساد خرما برحی در نوع خشک آن بسیار کم است اما در سایر خرماها که کم شیره اند به شکل دیگری  فساد خرما,شایع میباشد.

معمولا یکی از عوامل فساد خرما های خشک  رطوبت اندکی است که در خود جای داده اند,در واقع شرایط خشک در خرماها, مأمن مناسبی برای جاخشک کردن انواع لاروهای حشرات نیز هست.انواع شپش ها و تخم انواع شب پره ها نیز جزء آفت هایی از این دست میباشند.بنابراین کاملا دقت کنید که خرید خرما فاسد شده از این دست ممکن است کمی وقتتان را از جهاتی بگیرد.به عبارتی اگر خرماهای خشکتان به این آفت ها آلوده شده باشند,شما میتوانید با کمی خیس دادن و سپس شستشوی خرمای خشکتان, از تمیز شدنش اطمینان حاصل کنید.

فروشندگان خرماها بیشتر دقت کنند:

مساله مراقبت ونگهداری خرماها برای مراکز فروش و عمده ی فروشندگان بسیار فرق دارد.

فروشندگان خرما کبکاب دشتستان باید مراقب باشند تا خرماهایشان حدالمقدور دور از این نوع حشرات موذی و زیانبار باشد.

گاهی کپک ها آنقدر فراوانند که به راحتی و بایک نگاه ساده میتوان به وجود آنها پی برد.بنابراین کاملا بدیهی است که جهت رفع عوامل فساد خرما ها از این دست نیز, باید به شدت هوشیار بود.

خرید خرما برحی