قیمت خرما برحی در آبادان

امروزه قیمت خرما برحی در آبادان چقدر است؟ منابع قابل تأمین خرما برحی در آبادان کجاست؟قیمت خرما برحی امروزه به میزان تولید توسط کشاورزان,مقدار صادرات و میزان خرید توسط متقاضیان بستگی دارد.امابا این حال شما میتوانید با مراجعه به سایت خرما ایرانی و توسط همکاران ما خریدی مناسب ودلخواه انجام دهید.

قیمت خرما برحی در آبادان:

قیمت خرما برحی در آبادان و دربازار احمد آباد این شهر حدود15تا17هزار تومان ودر خیابان امیری حدود20هزار تومان است.

اما اگر خرما برحی و خرما شکلاتی تنگسیر را بخواهید بصورت عمده تهیه کنید به مراتب از این هم ارزانتر خواهید خرید.

همچنین اگر از بازار لین یک احمد آباد خرید می کنید راهی وجود دارد که باز هم قیمت خرما برحی را کمی ارزانتر بخرید.

راه های خرید ارزان خرما برحی:

در بازار احمد آباد همواره در فصل های برداشت خرما, تعدادی از کشاورزان دست فروش صبح زود به اطراف بازار می آیند که خرید از آنها قطعا برای شما دلچسب تر و ارزان تر خواهد بود.در روستاها قیمت از این هم ارزانتر است.درشلحه و یا تنگه و روستاهای دیگر آبادان به راحتی میتوانید هر کیلو خرما را بین ۳تا۴هزار تومان ارزانتر خریداری کنید.

خرما برحی

 

چرا کشاورزان امروزه با دقت بیشتری خرماهایشان را تولید میکنند؟علت مراقبت و نگهداری صحیح و اصولی خرما توسط تاجران چیست؟

نحوه تولید خرما:

  • امروزه بسیاری از مردم به ارزش مواد غذایی پر کالری و غیر شیمیایی مانند خرماها کاملا پی برده اند. مثلا در انتخاب انواع میوه ها وسواس زیادی به خرج می دهند و تلاش میکنند تا میوه ی انتخاب شده یشان عاری از مواد شیمیایی باشد.
  • آبی که کشاورزان برای  انواع درختان مورد استفاده قرار میدهند گاهأ از جانب مردم مورد پیگیری قرار میگیرد و از آنجایی که خرما ها جایگاه ویژه ای در رژیم غذایی مصرف کنندگان دارند,پاکیزگی و سلامت آب مصرفی نیز بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از کشاورزان از آب شط و رودخانه ی بهمنشیر برای آبیاری درختانشان استفاده میکنند که عموما این آب های جاری بسیار تمیز و بدور از زباله های صنعتی و شهری میباشند. آبادان شامل بزرگترین و پرآب ترین رود های کشور است,که این مسأله باعث شده است درختان خرما برحی آبادان در جزیره ای از آب ها احاطه شوند.

کیفیت عامل گرانی:

خرما های آبادان جایگاه ویژه ای در میان شهر های زیر کشت خرمای کشور دارند, به همین دلیل خرما برحی آبادان و خرما درجه یک بم نسبت به بسیاری از گونه های دیگر خرما گرانتر و با کیفیت تر است.

از آنجایی که خرما برحی را در حالت خارک و رطب بیشتر می پسندند و خریداران تازه چین شده آن را بیشتر دوست دارند, معمولا بیشتر این خرما در فصل برداشت به فروش می رسد و مقدار نسبتا کمی از آن انبار میشود.

نحوه ی نگهداری خرما:

  • خرما برحی در مقابل رطوبت مقاومتی ندارد بنابراین اکثر تجار, دارای سرد خانه هایی کاملا مجهز میباشند که شرایط نگهداری این خرما را با رطوبتی مناسب, فراهم مینمایند و همین مسائل افزایش قیمت خرما برحی را نیر  در زمان خارج از فصل خود,در پی خواهد داشت.
  • همچنین امروزه برخی شرکت ها نظیر شرکت نخل طلایی اروند آبادان خرماهای برحی خود را در بسته بندی های بسیار محکم وبا وزن های کاملا استاندارد وهمچنین پوشش نایلونی بسیار ضخیم به فروش میرساند که این مسأله رضایت بسیاری از خریداران را موجب شده است.

از آنجایی که ما در شهرستان آبادان رابطین مناسبی داریم, به راحتی میتوانیم شما را در دستیابی به یک خرمای با کیفیت و ارزان, کمک کنیم.

   خرما برهی آبادان