قیمت خرما برحی خوزستان بصورت فله

قیمت خرما برحی خوزستان در بازار ایران چقدر است؟مشخصات این نوع خرما چیست؟انواع خرماهایی که باید بشناسیم چه میباشد؟طبع خرماها چگونه است؟خرماها دارای چه خواص مهمی هستند؟مرکز فروش خرما برحی درچه شهرهایی میباشد؟سایر خرماهای صادراتی خوزستان چیست؟
از معروف ترین خرماهای استان خوزستان و بم خرما برحی و خرما نگین دانه بم است.

این خرما ها تقریبا در رده ی نخست ذائقه های مردم شهر های آبادان,خرمشهر,اروندکنار,جزیره مینو, اهواز و سایر شهرهای خوزستان میباشد.

انواع خرما

قیمت خرما برحی:

  • قیمت خرما برحی خوزستان معمولا بین 12هزارتومان تا20هزار تومان متغیر است.به دلیل میزان شیره ی زیاد شرایط نگهداری خرما برحی در مکانهای خشک میباشد و در حد امکان باید از رطوبت اجتناب نمود.
  • اگر از بازار لین یک احمد آباد خرید میکنید قیمت خرما برحی کمی گرانتر است اما در همین بازار هم تعدادی از کشاورزان صبح زود به اطراف بازار می آیند که خرید از آنها قطعا برای شما دلچسب تر وارزانتر خواهد بود.
  • در روستاها قیمت از این هم ارزانتر است.درشلحه و یا تنگه و روستاهای دیگر آبادان به راحتی میتوانید هر کیلو خرما را بین 3تا4هزار تومان ارزانتر خریداری کنید.

 خرماهای مهم خوزستان :

  1. گنتار
  2. کبکاب
  3. سعمران
  4. زهتابی
  5. بریمی
  6. فرسی

تعدادی از خرما های ذکر شده دارای طعم های بسیار عالی میباشند.خرما برحی یکی از آن دسته ها میباشد.به طور کلی, طبع رطب گرم و تر و طبیعت خرما گرم و خشک است.

علاوه برآن خرما بسته بندی برحی دارای شیرینی دلچسبی است که هرگز قند بالایی هم ندارد و این سبب شده است که طرفداران بیشماری داشته باشد.

خواص دارویی خرماها وسایر خواص آن:

  • از جمله خواص دارویی خرما رفع بیماری های پوستی درمان بیماری های روده ای و مشکلات قلبی و همچنین درمان مشکلات جنسی و رفع یبوست واسهال میباشد.
  • هرگز فراموش نکنید خرماها دارای انرژی بسیار بالایی هستند بنابراین در خوردن آن هرگز زیاده روی نکنید.تنها 100گرم خرما دارای آهنی تقریبا معادل 1/3میلی گرم میباشد که این میزان از آهن را میتوان در مرغ وماهی مشاهده نمود.
  • خرماها همچنین دارای خاصیت ضد سرطانی میباشند.خرماها دارای ترکیباتی هستند که قادر به نابودی اصلی ترین رادیکال های آزاد موجود در بدن نظیر رادیکال هیدروکسیل,پروکسیل و الکوکسیل میباشد.

خرما برحی

 اگر به خوردن خرما ها چندان علاقه ای ندارید سعی کنید دست کم از فراورده هایی که ازخرما به دست آمده است, استفاده کنید تا بتوانید این میوه ی ارزشمند را در رژیم غذایی خود جای داده باشید.اگرچه خرمای برحی جزء خرماهایی است که دارای قند پایینی است اما در هر صورت در هنگام خوردن آن با چای گرم میزان قند موجود را دربدن خود دو برابر نموده اید!به هر حال در نظر داشته باشید, با خوردن خرما دقیقا با یک رژیم غذایی با کیفیت ونسبتا ارزان ,میزان بسیار بالایی از کالری والبته سلامتی خود را بیمه کرده اید.

مراکز فروش:

مراکز اصلی فروش خرما و رطب برحی شهرهای مختلف خوزستان از جمله آبادان,جزیره مینو,اروندکنار وبرخی دیگر از شهر های خوزستان میباشد که در اصل, قیمت خرما برحی خوزستان نیز توسط این شهر ها تعیین می گردد,هرچند امروزه تجار بزرگ تهران و مشهد و برخی شهر های دیگر به دلیل رعایت کردن برخی نکات مهم نگهداری توانسته اند جایگاه نسبتا مناسبی در فروش عمده ی خرما و سایر محصولات تولید شده توسط خرما را ایفا کنند.

نمایندگی فروش:

از جمله نمایندگی های فروش خرما برحی شرکت نخل طلایی اروند است.این شرکت با تولید انواع خرما ها در بسته بندی های متنوع,خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است.این شرکت خرما برهی, خرما کبکاب بهبهان و انواع چیپس خرما را در بسته بندی های بسیار زیبا و متنوع به مشتریان خود عرضه میدارد.
از اینکه جهت مشاهده به سایت ما مراجعه کردید از شما سپاسگزاریم.