فروش عمده خرما برحی در بوشهر

نحوه فروش عمده خرما برحی بوشهر به چه صورت ودر کجا انجام میگیرد؟آیا فروش عمده خرما برحی بوشهر با اقبال عمومی همراه است؟خریداران خرما برحی بوشهر عموما چه کسانی هستند؟

خرما برحی

خرید خرما از طریق سایت ما:

این خرما تقریبا در شهریور ماه برداشت میشود که نسبت به اکثر خرماها, دیررس محسوب میشود وبا توجه به اینکه هیچ گونه مقاومتی در مقابل رطوبت از خود نشان نمی دهد,صادرات آن نیز نیازمند دقت وتوجه فراوان است.

جهت خرید خرما برحی و خرما شکلاتی تنگسیر می توانید از طریق سایت خرما ایرانی, به سادگی و با قیمت بسیار مناسب این خرما را خریداری نمایید.

همکاران مابه دلیل دسترسی آسان به باغداران وهمچنین ارتباط  نزدیک با نمایندگی های فروش در استان ها میتوانند شما را در امر خرید آسان, یاری کنند.

خرید عمده خرما:

منشا و پیدایش خرما برحی کشور عراق است که در مجاورت کشور پهناور ایران قرار دارد وبه همین سبب به راحتی وخیلی سریعتر از سایر کشورهای خرما خیز به کشورمان ورود پیدا کرده است..معمولا فروش عمده خرما برحی بوشهر در بازه های زمانی گوناگون صورت میگیرد وبا توجه به خاص بودن خرما برحی وبرداشت های آن در زمان های گوناگون,که به خاطر ویژگی های “رسیدن” آن میباشد,همواره در زمان تازه چین شده ی آن طرفداران مخصوص به خود را دارد.

خارک و رطب برحی:

برحی بوشهر در زمان خارک دارای مزه ی گس میباشد ولی با این حال از همان ابتدا قابل خوردن است.در زمان خارک به رنگ زرد است و از نظر قند درپایین ترین حد خود میباشد و در نظر مردم بوشهر و خوزستان بسیار دلنشین و مورد پسند به جهت تناول کردن میباشد.در زمان رطب به رنگ کهربایی است,که در زمان کهربایی و قهوه ای, که ترکیبی از این دو رنگ را به صورت کاملا مجزا در خود جای داده است, بیشترین طرفدار را به خود اختصاص میدهد.

 

  خرما برحی

فروش خارک ورطب برحی:

بیشترین فروش عمده خرما برحی بوشهر در زمان  خارک و رطب صورت میگیرد.از آنجایی که اکثر مصرف کنندگان آن نیز بومیان منطقه میباشند و یا کسانی که قبلا در بوشهر زندگی کرده اند,تقریبا بسیاری از مردم سایر نقاط کشور از لذت خوردن آن بی بهره اند و تنها کسانی که خویشاوندانی در سایر شهر ها دارند طعم واقعی این نوع خرما را درک میکنند.

در بسیاری از بازار های بوشهر خرما برحی در این زمان در جعبه های شکیل که معمولا چوبی هستند به صورت کیلویی به فروش میرسد.معمولا کسانی هستند که رطب را به این گونه بسیار می پسندند و به همین دلیل آن را در شرایط فریز برای مدتی طولانی در یخچال هایشان حفظ ونگهداری میکنند.

خرما برحی بوشهر  خرما برحی بوشهر

اگر خرماداران تنها به یک نکته ی مهم و آن هم بسته بندی، توجه کافی کنند به سادگی میتوانند فروش عمده خرما برحی بوشهر و خرما درجه یک بم را به شکلی که مد نظر بازار جهانیست، به سود خود رقم بزنند.

شاید تصور اینکه گل های رز در طی زمانی کمتر از یک هفته از ایالات متحده به سراسر جهان صادر میگردد, کمی گیج کننده به نظر برسد,ویا گل های لاله ی هلند به چه سرعت و بدور از هیچگونه آسیبی به کشورهای دیگر فرستاده میشود,ویا فلفل دلمه ای ویا موز چیکیتا و بسیاری از موارد مشابه, این مهم را در نظر باغداران رطب برحی جلب کند که هیچ رازی در صادرات رطب تازه به کشورهای مجاور ویا حتی سراسر جهان وجود ندارد وتنها بسته بندی صحیح و داشتن علم اصولی صادرات میتواند یکی از بهترین خرماهای ایرن و منطقه را به دلچسب ترین و خوشمزه ترین گونه های خوراکی جهان تبدیل نماید.

لطفا جهت فروش ویا خرید به سایت ما سربزنید و یا با شماره تماس زیر با ما ارتباط برقرار کنید.