فروش خرما مضافتی صادراتی در بم

آیا هرگز قصد فروش خرما مضافتی صادراتی را داشته اید؟آیا دنبال کسی یا مجموعه ی خاصی جهت خرید ویا فروش خرما مضافتی هستید؟خرما مضافتی بم را چگونه و از کجا میتوانیم تهیه کنیم؟

فروش خرما مضافتی

خرید از طریق سایت ما:

اگر قصد خرید خرمای خوب و با کیفیت مضافتی را دارید ما و همکارانمان با توجه به نزدیکی وارتباط تنگاتنگ با باغداران منطقه ی کرمان و سیستان و بلوچستان میتوانیم برای شما امکان خریدی مناسب,ارزان,باکیفیت و دلچسب را رقم بزنیم.

همچنین جهت خرید فله ای خرما نگین دانه بم و سایر خرماها می توانید با شماره تماس زیر به راحتی با ما در ارتباط باشید واز قیمت های به روز خرما برحی, صعمران(استعمران), گنتار, کبکاب و خرماهای خوب دیگر آگاه گردید.

 

فروش انواع خرما مضافتی:

خرما مضافتی دارای انواع گوناگونی است که بسته به زمان برداشت ومحل کاشت دارای رطوبت و شیره ی مختص به خود میباشد.در مطالب زیر به بخشی از گونه های ان می پردازیم

  • بهترین ومرغوب ترین نوع رطب مضافتی دارای پوستی نازک و لطیف,پرشیره وعطرو طعمی دلچسب است که از باغات شهرستان بم برداشت میشود.
  • برخی رطب های مضافتی نخلستان های جنوب شرقی بم دارای اندازه ی نسبتا درشت است.میزان شیره ی آن کنترل شده است ودارای ماندگاری نسبتا طولانی تری است.
  • برخی دیگر از رطب های مضافتی وجود دارد که مربوط به حومه ی شرق و جنوب شرقی است که آنها نیز شیره های کنترل شده ای دارند و پوسته ی آنها نیز مقاوم وبا ماندگاری بالاست.
  • رطب های مضافتی منطقه جیرفت و کهنوج دارای اندازه های درشت و متوسطی است.خرماهای این منطقه نیز بسیار لذیذ ومناسب جهت صادرات است.
  • در نخلستان های منطقه ی سراوان وسرباز در سیستان و بلوچستان, که منطقه ی بسیار سرسبز و زیبایی است, رطبی بسیار پرشیره و درشت برداشت میشود.این نوع رطب مضافتی نیز بسیار عامه پسند و پرفروش است.
  • برخی خرماها ی بم نیز, که در مناطق کویری وگرم میرویند در رده ی خرماهای خشک قرار میگیرند که البته آنها نیز علاقه مندان مخصوص به خود رادارند.

به طور کلی رطب مضافتی بم به دلیل شرایط فرآوری امروزی وکارخانجات خوب ومتوسط موجود, شرایط بسیار مطلوب تری را جهت صادرات به خود دیده اند.
امید است روز به روز شرایط خرما بسته بندی و سرعت نقل و انتقال محصولات و راه های مواصلاتی به کشورهای همجوار و حتی دور بهینه تر گردد و فروش خرما مضافتی در امر صادرات نیز بهبود چشم گیری پیدا کند.

فروش خرما مضافتی

از اینکه سایت ما را برای دیدن پسندیدید از شما سپاسگزاریم.