فروش خرما برحی نخل طلایی اروند آبادان

فروش خرما برحی نخل طلایی اروند در کجا و به چه صورت انجام میپذیرد؟چگونه میتوانیم خرمای بسته بندی  و با کیفیت  نخل اروند را تهیه کنیم؟
یکی از شرکت های فعال در آبادن شرکت نخل طلایی اروند است.

شما می توانید از طریق سایت ما, خرما برحی و خرما نخل سبز را خریداری نمایید.

کارشناسان و مشاوران ما به راحتی میتوانند شما را در جهت خرید آسان از طریق این شرکت کمک کنند.شرکت نخل طلایی اروند,خرما برحی خود را,با بسته بندی های بسیار زیبا و شکیل, در آبادان به فروش میرساند.این شرکت رطب و خرمای خود را در بسته بندی های زیر به خریداران عرضه میدارد.

انواع خرما برحی نخل طلایی اروند

  • معسل برحی
  • خرما برحی
  • رطب طلایی برهی
  • چیپس خرما درجه1

باتوجه به تنوع فروش خرما برحی نخل طلایی اروند که ما تنهابه برخی ازآنها اشاره کردیم درصورت نیاز هرگونه سفارشی که امکان پذیرو مقدور باشد را,برای خریداران می پذیریم.علاوه براین برخی بسته بندی های این شرکت دارای ترکیبات خاص میباشد و وزن بسته بندی ها هم دارای یک استاندارد مشخصی است که باعث شده این محصولات,به اکثر نقاط کشور ارسال میگردد وحتی برخی دیگر به سایر کشورها صادر میگردد.

 

خرما برحی نخل طلایی

 فروش خرماهای شرکت نخل طلایی اروند:

معمولا فروش خرما برحی نخل طلایی اروند در شکل ها وبسته بندی های متنوعی صورت میگیرد که درزیر به شرح برخی از آنها میپردازیم.

  1. ترکیبات خرما معسل شامل خرما برحی شیره خرما کنجد و زنجبیل میباشد.
  2. بسته های خرما برحی آبادان_تمر البرحی 800گرمی بوده و بصورت خرده و عمده نیز به فروش میرسد.
  3. رطب برحی درجه1 که بسیار خوشمزه میباشد و به تمام نقاط ایران ارسال میگردد.
  4. چیپس خرما که دارای بسته های 700گرمی است و در دو طعم ساده و دارچینی به فروش میرسد

ویژگی های بسته بندی های شرکت نخل طلایی اروند

  • بسته بندی ها بسیار زیبا طراحی شده است.
  • بسته ها از روکش پلاستیکی محکمی پوشیده شده اند که این مسأله علاوه بر استهکام از ورود گردو خاک ورطوبت جلوگیری میکند.
  • بسته بندی ها بصورت کاملا بهداشتی انجام گرفته است خرما ها کاملا تمیزند و ظروف در بردارنده ی خرماها نیز از جنس بسیار محکمی ساخته شده اند.
  • مهمترین مسأله ی مد نظر شرکت نخل طلایی اروند رعایت بهداشت ومراقبت های حین برداشت و نگهداری است که در این زمینه هم این شرکت به خوبی از عهده ی آن بر آمده است.

امروزه بسیاری از مردم به ارزش غذاهای پر کالری و غیر شیمیایی مانند خرماها کاملا پی برده اند.بسیاری از مردم در انتخاب انواع خرماها وسواس زیادی به خرج می دهند و تلاش میکنند تا خرمایی که انتخاب میکنند عاری از هرنوع آلودگی باشد.حتی آبی که کشاورزان برای  انواع درختان مورد استفاده قرار میدهند گاهأ از جانب مردم مورد پیگیری قرار میگیرد, واین نشان دهنده ی آن است که در این میان خرما ها جایگاه ویژه ای در رژیم غذایی مصرف کنندگان دارند.

آبادان شامل بزرگترین و پرآب ترین رودهای کشوراست,که این مسأله باعث شده است درختان خرما برحی آبادان و خرما کبکاب دشتستان در جزیره ای از آب ها احاطه شوند

.خرما های آبادان جایگاه خاصی در میان شهر های زیر کشت خرمای کشور دارند.

به همین دلیل خرما برحی آبادان نسبت به بسیاری از گونه های دیگر خرما گرانتر وب با کیفیت تر است.از اینکه سایت ما را برای دیدن انتخاب کردید از شما سپاسگزاریم.

نخل طلایی اروند