فروش خرما برحی درایران

فروش خرما برحی وبرخی خرماهای دیگر درچه شهرهایی از ایران بیشتر است؟خرماهای کدام شهرها وچه نوع خرماهایی علاقه مندان بیشتری دارد؟همواره این سوال پیش می آید که آیا با توجه به فراوانی شهر های ایران در ضمینه ی تولید خرما چرا میزان فروش خرما برحی وسایر خرماها در شهر های شمالی ایران خیلی چشمگیر نیست؟چرا فروش خرما در شهرهای جنوبی ایران به مراتب بالاتر از شهر های شمالی کشور است؟

خرید از سایت ما:

شاید برای شما دسترسی به خرما برحی و یا دیگر خرما ها سخت باشد. اما گروه اینترنتی ما با بازدید از اکثر شهر های خرما خیز ایران سعی در ارائه ی بهترین خدمات به شما هستند.

جهت خرید خرما برحی و خرما نخل سبز می توانید از طریق سایت خرما ایرانی, به سادگی و با قیمت بسیار مناسب این خرما را خریداری نمایید.

همکاران مابه دلیل دسترسی آسان به باغداران وهمچنین ارتباط  نزدیک با نمایندگی های فروش در استان ها میتوانند شما را در امر خرید آسان, یاری کنند.

 

فروش خرما درایران

اهمیت خرماها دربسته غذایی:

شکی در این نیست که اکثر مردم ایران به اهمیت این میوه ی باارزش واقفند اما جالب این است که فروش خرما برحی در مناطق جنوبی کشور آنقدر زیاد است که تقریبا مانند خوردن تنقلات مصرف روزانه دارد.همین مساله باعث شده مردمی که در محل تولیدخرما سکونت دارند به دلیل دسترسی آسان, انواع خرما هارا بسته به توان مالیشان خریداری می نمایند.مثلا خرمای مضافتی درشهر های بم و جیرفت بیشترین فروش رادارد.همچنین دراستان های کرمان وسیستان وبلوچستان نیز این نوع خرمای نیمه مرطوب به راحتی به فروش میرسد.

فروش خرما

حال در ذیل به برخی از گونه های مهم خرماها اشاره میکنیم:

1- پیارم

خرمای پیارم که بسیار لذیذ است در استان هرمزگان تولید میشود,طعمی بسیار دلچسب دارد,رنگ آن قهوه ای روشن است وپرگوشت نیز میباشد.

فروش خرما پیارم

2-سعمران(استعمران)

بیشترین فروش خرما های سعمران یاهمان سایر در استان خوزستان میباشد. این خرمان دارای رنگی تیره میباشد و از خرماهای بسیار خوشمزه است وبه دلیل نیمه خشک بودن آن راهی آسان جهت فروش درشهر های سرد سیر وشمالی کشور میباشد, زیرا خرماهایی که شیره ی فراوان دارند به سادگی شکرک میزنند و این خرما و خرماهایی نظیر آن; مانند, پیارم از این عیب به دورند.

خرما گنتار

3-کبکاب:

کبکاب خرمای مورد علاقه ی مردم بهبهان است. این نوع خرما نسبتا درشت است و به رنگ قهوه ای تیره می باشد.

فروش خرما کبکاب دشتستان اگرچه در بهبهان است ولی در شهر هایی خرما خیز مانند آبادان هم طرفداران مختص به خود را دارد.

همچنین نوع دیگری از کبکاب در شهرهایی مانند بوشهر,استان فارس وحتی استان یزد تولید میگردد.

کبکاب فشرده

 

4-خاصویی:

دیگر خرمای پرطرفدار شهر های جنوبی وسایر شهر های ایران خرمای خاصویی است. این خرما نیز همانند بسیاری از خرما های ایرانی طعمی مطلوب دارد و فروش خرما یخاصویی برای تولید کنند گان آن بسیار پرسود و آسان است.شهر های مختلف خوزستان بوشهر وهرمزگان عمده تولید کنندگان خرمای قهوه ای رنگ و زیبای خاصویی هستند.
خرما خاصویی

5-گنتار:

اگر خرمای لذیذ دیگری را دوست دارید پیشنهاد ما به شما خر مای گنتار است.فروش خرما ی گنتار در همه جا خصوصا استان خوزستان همواره برای فروشندگانش پرسود و برای خریدارانش سرشار از لذت بوده است.گنتار خرمایی بسیار نرم است و به همین دلیل نحوه ی نگهداری و بسته بندی آن آسان نیست.به راحتی پوسته ی نازک آن پاره میگردد وشیره ی خرمای گنتار در اثر فشردگی فله ای آن خارج میگردد.توصیه ما به شما این است که تا میتوانید تازه چین شده ی آن رامیل کنید تا زمان خوردن یک خرمای فوق العاده را از دست نداده باشید.رنگ این خرما نیز قهوه ای تیره و روشن میباشد

6-برحی(برهی):

و اما شاید یکی از خوشمزه ترین و لذیذ ترین خرماهای ایران را بتوان خرمای برحی دانست. هر کسی که خرما دوست هست حتما برحی را نیز به شدت دوست دارد.نه تنها فروشندگان این خرما, از فروش خرما برحی به مشتریانشان ناراضی نداشته اند; بلکه ,این خرما سیل خریداران پرشورش را هم به سوی شهد شیرینش گسیل داشته است.برحی تنها یک خرما نیست.سمبل خرمای خوزستان وشناسنامه ی آن نیز محسوب میشود.این خرما با رنگ های قهوه ای روشن و البته آفتاب خورده هایش که به رنگ سیاه میباشد, دلفریبی میکند.

 

 

اگرچه ما تنها بخشی از خرماهای ایرانی را برشمردیم و فروش خرما برحی و برخی خرماهای دیکر را در شهر های مختلف تولید کننده ی ایران بازگو کردیم اما شهر های تهران, مشهد ,تبریز, همدان, ساری, گرگان و بسیاری شهر های شمالی دیگر هم از مشتریان پرو پاقرص خرما های لذیذ و پرشمار ایرانی هستند.