فروش خرما برحی بدون شکرک

راه های رفع شکرک و فروش خرما برحی چگونه است؟شکرک خرما چطور بوجود می آید؟

خرید از طریق سایت خرماایرانی:

شاید برای شما دسترسی به خرما برحی و یا دیگر خرما ها سخت باشد. اما گروه اینترنتی ما درسایت خرماایرانی با بازدید از اکثر شهر های خرما خیز ایران سعی در ارائه ی بهترین خدمات به شما هستند.

جهت خرید خرما برحی و خرما نخل سبز می توانید از طریق سایت خرما ایرانی, به سادگی و با قیمت بسیار مناسب این خرما را خریداری نمایید.

همکاران مابه دلیل دسترسی آسان به باغداران وهمچنین ارتباط  نزدیک با نمایندگی های فروش در استان ها میتوانند شما را در امر خرید آسان, یاری کنند.

برخی خواص خرماها:

  • خرماها دارای میزان بسیار بالایی از کربوهیدرات اند. همچنین انواع خرماها دارای مقادیر بسیار زیادی از آهن,انواع ویتامین و مقادیر بسیار زیادی از قند های با ارزشند.
  • دارا بودن ویتامین های E,C,B,A هم نشان دهنده ی کیفیت غذایی بالای این محصول است. هر 10عدد خرما برحی حدود200کالری انرژی دارد و از آنجایی که خرماها تقریبا هیچ نوع کلرسترول,سدیم ویا مواد مضر دیگری ندارند, میتوانند جایگزین خوبی برای انواع میوه ها باشند.

خرما نیمه خشک

قند خرما ها:

مساله و نگرانی در مورد نحوه استفاده از خرماها و نگرانی در مورد میزان قند آن چندان هم بیهوده به نظر نمی رسد.

یک عدد خرمای 10گرمی حدود5گرم کربوهیدرات دارد و این میزان کربوهیدرات با یک حبه قند 5گرمی برابری دارد بنابراین, ما به بیماران دیابتی خوردن زیاد خرما برحی، خرما کبکاب دشتستان و سایر خرماها را توصیه نمی کنیم.

اما به خاطر داشته باشید که برای افراد عادی, قند خرماها نه تنها هیچ ضرری ندارد بلکه بسیار مفید هم میباشد.

شکرک در خرما ها:

  • قند خرماها از نوع فروکتوز وگلوکز و همچنین نوعی قند پیچیده به نام ساکاروز است.این میزان قند در خرماهای پرشیره مانند برحی نیز میتواند باعث شکرک آن گردد.  معمولا شکرک خرما ها یا کریستال شدن آنها بیشتر دربرخی ازگونه های بسیار شیره دار آن مانند برحی گنتار و یا کبکاب, پدیدار میگردد که البته این مسأله فروش خرما برحی وسایر خرماهای ذکر شده را با کمی مشکل روبرو میکند. هر چند عدم رفع شکرک خرما برحی, تاثیر چندانی بر روی طعم آن ندارد, ولی با توجه به اینکه روی بافت و ظاهر آن تأثیر گذار است, ممکن است اندکی روی نظر برخی خریداران بار منفی داشته باشدو فروش خرما برحی را از نظر خریداران کمی دور کند که این موضوع به هیچ وجه زیبنده ی خرمای باشکوهی همچون برحی نیست.
  • همه ی انواع خرما ها به سادگی شکرک نمیزنند و شکرک خرما در بیشتر مواقع مربوط به گونه های نرم آن است.خرماهایی مانند برحی, گنتار زمانی که در مجاورت رطوبت قرار میگیرند به سادگی شکرک میزنند وقیافه ی غلط اندازی پیدا میکنند.
  • یکی از راه های بسیار آسان جهت رفع شکرک و فروش بهتر خرما برحی, آن است که آن را برای مدت کوتاهی در مقابل آفتاب مستقیم قرار دهید..همچنین خریداران, قبل از مصرف خرما, میتوانند خرمای شکرک زده را با اندکی آب ولرم آمیخته کنند و ظرف مدت کوتاهی شکرک خرما برحی را از بین ببرند.
  • با توجه به اینکه خرما برحی, میوه ای گرمسیری است,انتظار چندانی نداشته باشید که در محیط های سرد و مرطوب هم به مانند مناطق جنوبی خرمایتان بدون شکرک بماند, اما با این حال, عدم  رفع شکرک خرما برحی هم چندان مساله ی مهمی نیست که مارا از خوردن این میوه ی پر ارزش محروم کند.