خرید خرما مضافتی صادراتی درجیرفت

آیا دوست دارید خرید خرما مضافتی صادراتی را نیز تجربه کنید؟آیا هرگز فکر کرده اید که چرا تا این اندازه خرما مضافتی طرفدار دارد؟طعم ومزه ی آن برایتان بسیار دلچسب است؟

  خرید خرما مضافتی

خرید از سایت خرما ایرانی:

یکی از مهمترین مسائل در زمینه ی خرید و فروش خرما ها شناخت منطقه وآگاهی از فروشندگان وبومیان منطقه است.
چگونه میتوانید به تک تک مناطق خرماخیز سربزنید؟آیا واقعا این کار برای شما مقدور است؟چقدر میتواند هزینه بر باشد؟
همکاران ما با بازدید از اکثر مناطقی که خرماهای خوب وعامه پسند در ایران دارای جایگاه است,شمارا در خرید خرماهایی همچون خرما مضافتی صادراتی و خرما خاصی کمک خواهند کرد.

ما با شناخت دقیق از منطقه وآشنایی با باغداران مطمئن, به شما کمک خواهیم کرد تا آسوده خاطر از ما خرید کنید ودرپایان خرید دوباره به همکاری با ما دلگرم باشید.

 

 

خرید خرما مضافتی در جیرفت

خرما مضافتی صادراتی:

خرمای مضافتی بم یکی از مهمترین محصولات صادراتی ایران محسوب می شود.با توجه به اینکه این خرما دارای رطوبت بسیار بالایی است هرگز جزء خشکبار به شمار نمی آید و باید در دمای بین5-تا5درجه سانتی گراد نگهداری شود تا سالم بماند واصطلاحا نترشد.
امروزه خرید خرما مضافتی و خرما نگین دانه بم ایران از اکثر نقاط جهان صورت میگیردو جایگاهی کاملا ویژه در بازارهای بین الملی دارد.

خرید خرما مضافتی صادراتی

مناطق قابل کشت وبرداشت خرما مضافتی:

جهت خرید خرما مضافتی صادراتی تنها نیاز نیست به شهرستان بم بروید.هر چند نام بم در استان کرمان یک برند برای خرما مضافتی به حساب می آید.

ولی مناطق دیگری از این استان و حتی برخی شهرستانهای خارج این استان نیز خرمای مضافتی بسیار خوبی تولید میکنند که به برخی از آنها میتوانیم اشاره کنیم:

  • جیرفت
  • کهنوج
  • جهرم
  • قلعه گنج
  • سراوان
  • ایرانشهر

خرما مضافتی صادراتی

باتوجه به اینکه جهت برداشت ونگهداری هر چه بهتر خرما مضافتی نیاز مبرمی به کارخانه های فرآوری و بسته بندی های مجهز میباشد, امروزه اکثر مناطق خرماخیز مضافتی اهتمام فراوانی در جهت احداث چنین دستگاه هایی داشته اند.

امید است با افزایش روز افزون چنین کارخانجات مجهزی در کنار باغات, هم محصولات بهداشتی تر عرضه گردد وهم میزان صادرات با کیفیت,روز به روز رونق بیشتری پیدا کند.

از اینکه سایت مارا برای دیدن انتخاب کردید از شما بسیار سپاسگزاریم.