خرید خرما مضافتی صادراتی درجهرم

آیا هرگز خرید خرما مضافتی صادراتی را شخصأ تجربه کرده اید؟ آیا خرما مضافتی را خرمای مناسبی جهت خرید و فروش میدانید یا خرماهای دیگری را مناسب برای این کار میدانید؟چه خرماهایی جهت صادرات مناسبند؟آیا اصلا برایتان مهم است یا تنها دوست دارید خرمای مورد علاقه ی تان را بفروشید وهدف صادراتی بودن خرما است ولاغیر!

 

خرید خرما مضافتی

 

 

خرید از سایت خرما ایرانی:

 

جهت خرید خرما مضافتی صادراتی و خرما شکلاتی تنگسیر خوب کافیست به همکاران مادر سایت خرما ایرانی مراجعه کنید.به شما اطمینان میدهیم بهترین خرید را با ارزانترین قیمت خواهید داشت.

حتی اگر قصد فروش مجدد خرمایتان راداشته باشید آنقدر مناسب خرید کرده اید که قدرت انجام آن را داشته باشید.

ما به همراه همکارانمان بطور مستقیم از باغداران قبل از آنکه هیچ واسطه ی دیگری وارد شود, شرایط مناسبی را برایتان فراهم خواهیم کرد تابتوانید طعم یک خرید بی دردسر وجالب را برای خود رقم بزید.

 

خرید خرما مضافتی صادراتی

 

خرما مضافتی:

خرما مضافتی یکی از خوش مزه ترین و دلچسب ترین خرماهای کشور و جهان است.خرما مضافتی با توجه به گوشت کافی و رطوبت مطلوب ورنگ مشکی دلنشین وجذابش بسیار مناسب جهت صادرات میباشد وتنها نگرانی در صادرات این خرما میزان رطوبت 15تا35درصدیش میباشد که بسته به زمان برداشت ومحل کاشت آن دارد.البته خوشبختانه با توجه به فن آوری امروز تاحدودی مشکل صادرات آن نیز حل شده است که با توجه به سرد خانه های مجهز وماشین های کولر دار مناسب صادرات خرما مضافتی بااقبال عمومی مواجه شده است.

خرما مضافتی صادراتی بم

مناطق قابل کشت:

مرغوب ترین وخوش طعم ترین خرماهای مضافتی در شهرستان بم پرورش داده میشود ولی شکی نیست که خرماهای مضافتی در شهر های دیگری همچون جهرم, جیرفت, کهنوج, قلعه گنج, سراوان و ایرانشهر نیز جایگاه خاص خود رادارند ودارای طعمی دلچسب میباشند.

تنها شهرستان بم و اطراف آن سطحی معادل 28هزار هکتار را به خود اختصاص می دهند که از این میزان تقریبا120هزار تن خرما مضافتی و خرما درجه یک بم برداشت وبه فروش می رسد.

از آنجایی که بیش از صد رقم خرما در ایران کشت میشود,اما خرما مضافتی همواره جایگاه ویژه ای در ایران وجهان داشته است و امید است تا روز به روز شرایط مناسب تری برای کاشت وبرداشت آن در ایران فراهم گردد.

 

خرما مضافتی صادراتی

امروزه در تهران, مشهد, اصفهان, شیراز, تبریز و بسیاری از شهر های بزرگ وکوچک دیگر ایران خرما مضافتی جایگاهی مناسب وعلاقه مندانی بیشمار دارد.خرما مضافتی به دلیل نرمی, لطافت وشیرینی دلنشینش,امروزه در اکثر سفره های ایرانیان یافت میگردد وجزء سبد غذایی بسیاری از خانوارهای ایرانیان شده است.

اگر قصد فروش یا خرید خرما مضافتی صادراتی خوب وباکیفیت دارید حتمأ با ما تماس بگیرید,مطمئن باشید از مشاوره ی با ما ضرر نمی کنید.
از اینکه سایت مارا برای دیدن انتخاب کرده اید از شما سپاسگزاریم.