خرید خرما برحی صادراتی درجه یک

چگونه خرید خرما برحی صادراتی را انجام دهیم/؟مراکز اصلی جهت خرید خرماهای صادراتی کدام شهر هاست؟
بهترین ومرغوب ترین خرما برحی را میتوانید ازطریق سایت خرما ایرانی وبدون واسطه دریافت کنید.

صادرات خرما:

خرما برحی یکی از بهترین و باکیفیت ترین خرما های صادراتی ایران میباشد که در اکثر شهرهای خوزستان برداشت میشود.

از آنجایی که خرماهای برحی و خرما استعمران دارای شیره بسیار بالایی هستند و به نظر م یرسد میزان قند بسیار زیادی داشته باشند اما به خاطر داشته باشید که نسبتأ بدون ضرر می باشد و شما می توانید با کمترین نگرانی و با مصرف نسبتا قابل ملاحظه ای از آن, از خوردن یک خرمای باکیفیت و درجه ی یک لذت ببرید.

خرما برحی

شهر های قابل فروش خرما:

شهرهای آبادان ,خرمشهر ,اروندکنار ,جزیره مینو,اهواز وبسیای شهرهای دیگر خوزستان بهترین خرما ها, برداشت میشود و خرما برحی صادراتی از گونه های بسیار خوشمزه ی آبادان والبته اروندکنار و روستاهای اطراف آن است.
متاسفانه با توجه به میزان بسیار بالای تولید خرما در ایران و شهرهایی که خرما های درجه یک از باغ های آن برداشت میشود حجم صادرات خرما در ایران بسیار کمتر از حد مورد انتظار است.

جایگاه صادراتی خرما ایرانی:

ایران کشور طلای سیاهی به نام خرماست.برخی خاور شناسان ایران را سرزمین خرما ها نامیده اند.بنابراین خیلی دور از انتظار نیست که بتوان با شرایط بسته بندی و حمل و نقلی مناسب , جایگاه واقعی صادرات خرما های باکیفیت ایرانی و خصوصا خرما برحی را در سراسر جهان فراهم نمود.اگر میخواهیم خرید خرما برحی صادراتی بطور گسترده ای صورت گیرد ابتدا باید جایگاه این نوع خرمانیز درجهان شناخته شود وتنهادر اینصورت است که صادرات خرما برحی چشمگیرتر خواهد شد.

خرماهای صادراتی خوزستان:

برخی خرماهای صادراتی استان خوزستان به شرح زیر است.

  1. برحی
  2. گنتار
  3. کبکاب
  4. استعمران
  5. زهتابی

خرما گنتار

شاید به راحتی بتوانیم خرما هایی مانند برحی,گنتار,کبکاب و حتی خرما هایی مانند بریمی ,زهتابی,سعمران و فرسی را در زمره ی محصولات صادراتی مناسب خرما های ایرانی جای دهیم.بسیاری از خرمایی که در بالا برشمردیم تازه خور میباشند بنابراین در هنگام بسته بندی باید دقت زیادی جهت خرید هرچه بهتر علاقه مندان به اینگونه خرما ها به خرج داد.

نقش سایت ها در صادرات خرما:

شکی در این نیست که صادرات خرما مانند هر نوع محصول صادراتی دیگر نیاز به داشتن اطلاعات مناسب ,شناخت راه های دستیابی آسان و مطمئن به کشورهای مصرف کننده والبته شناخت دقیق کشورهای مصرف کننده ی خرما, جهت صادرات میباشد.

اگر می خواهیم خرید خرما برحی صادراتی و خرما شاهانی جهرم را درکشورهای مجاور و سایر کشورهای جهان توسعه دهیم باید دقت وافری در این زمینه به خرج دهیم.

هرچند به نظر میرسد که این وظیفه ی دولت هاست که در زمینه ی صادرات, محصولات کشور خود را به سایر کشور ها بشناسانند ; اما صادر کنندگان به سادگی میتوانند از طریق سایت ها این مهم را به انجام برسانند.

     خرما برهی

شما میتوانید به سادگی  با مشاوره گرفتن از ما به صورت مستقیم این نوع خرماها را,به شکل فله و کیلویی خریداری نمایید.