خرید خرما برحی فله و کیلویی

خرید خرما برحی فله را از طریق کدام شهر ها میتوان انجام داد؟فله ای بودن خرماها چه برداشتی در ذهن ما ایجاد میکند؟
در هنگام خرید خرما برحی و خرما استعمران فله یا به صورت کیلویی, چنانچه نیاز به مشاوره داشتید میت وانید به سایت ما مراجعه کنید.

مشاوران ما با توجه به دسترسی آسانشان به بسیاری از باغداران منطقه,میتوانند شمارا به یک خرید آسان ومطمئن امیدوار کنند.کافیست تنها یک بار ازما خرید کنید تا تفاوت قیمت ها را به سادگی احساس کنید.

خرما برحی

نمایندگی در شهر ها:

برخی شهرها و استان های مهم که دارای نمایندگی های مجاز میباشند به شرح زیر است.

  • آبادان
  • اهواز
  • حاجی آباد
  • استان بوشهر
  • استان کرمان
  • استان هرمزگان
  • استان فارس
  • استان خوزستان

ما در شهر های آبادان,جزیره مینو,اروندکنار,اهواز و بسیاری دیگر از شهرهای خوزستان به صورت مستقیم میتوانیم شما را به خرید خرما برحی فله, کیلویی و یا هر سلیقه ی دلخواهتان برسانیم.
همچنین شهرهای تهران, بوشهر,حاجی آباد,کرج,بم و تمامی استانهای بوشهر,خوزستان,فارس,هرمزگان و کرمان, همگی دارای نمایندگی های مجاز میباشند و با حضور رابطین مادر این نمایندگی ها خرید آسانی را به شما پیشنهاد میدهیم.

خرمای فله و کیلویی:

معمولا خرماها را  به شکل فله, درون جعبه, بشکه و یا قوطی های حلبی پس از مدت زمانی که از برداشت آن میگذرد ,بسته بندی میکنند.در هنگام بسته بندی باید مراقب بود پوسته خارجی خرما پاره نگردد.شیره فراوان خرما ها نشانه خوب و باکیفیت بودن خرما نیست! آنچه که مهم است پاره نشدن جداره خارجی خرماهاست.در هنگام خرید خرما برحی فله یا بسته بندی شده  دقت کنید که شیره ی خرما خارج نشده باشد.خرماها در این شرایط اگرچه به نظر میرسند که دارای شیره ی بسیاری میباشند و برای خرمادوستان خوشایند باشد, اما باید توجه داشته باشید که این شیره ها تحت فشار  وپرس بسته بندی خارج نشده باشند.

زمان  خرید خرما:

دربهترین حالت میتوان خرماها را تازه و در همان شروع برداشت مصرف نمود.فصل های بر داشت خرماها معمولا ماه های مرداد وشهریور است.در اکثر محصولات غذایی, تازه چین شده ی آن مطلوبتر است و در مورد خرما برحی فله ای, تازگی, تاثیر بسزایی در خوش خوراک بودن آن دارد.

خرما فله

نحوه نگهداری خرما ها:

چنانچه تصمیم به استفاده دراز مدت دارید باید خرما ها را در بسته های نایلنی ضخیم به طوری که هیچ منفذی نداشته باشد و حداکثر یک تا دو کیلو گرم وزن داشته باشد, نگهداری نمایید.
گاهی اوقات میتوان خرماها را در فریزر نگهداری کرد.

انواع خرما

در واقع بهترین شرایط نگهداری خرما به صورت کیلویی در فریزر میباشد که البته نگهداری از نوع رطب آن بسیار لذت بخش تر میباشد چراکه همواره احساس تازه گی رابه شما منتقل خواهد کرد.در این شرایط  بلافاصله پس از خارج نمودن رطب از فریزر در مدت زمانی بسیار کوتاه خرما با دمای معمولی, حالت تازگی زمان چیده شدن را پیدا میکند که حس بسیار خوبی به هنگام خوردن آن بدست میدهد و به راحتی میتوانید لذت تازگی آن را احساس کنید.

اگر فضای مناسبی در فریزرتان دارید توصیه ما به شما این است که در بسته های کوچک رطب ها را بسته بندی کنید و در فریزر نگهداری نمایید و در زمان مناسب لذت خوردن آن را حتما تجربه کنید.

نگهداری فله یا کیلویی؟

فله نمودن خرماها بد نیست, به شرط آنکه تضمین لازم برای سالم بودن آن وجود داشته باشد.

قوطی های حلبی به شرط پلمپ بودن آن راهی بسیار مطمئن برای بسته های فله ای خرما شاهانی جهرم می باشد.

شاید منظور از نگهداری. به صورت فله, نگهداری هایی غیر از منظور نظر ما باشد ولی ما به هیچ وجه فله ای بودن خرماها را غیر از مواردی که در بالا ذکر کردیم مناسب نمیدانیم.
به هر حال فراموش نکنید در صورت مصرف فله ای یا کیلویی خرماها از تمیزی وسالم بودن آنها باید اطمینان کامل داشته باشید ;زیرا خرماها معمولا در معرض گردو خاکند وهمچنین پس از برداشت,انبارها میتوانند مکانی بسیار مستعد برای رشد انواع باکتریها و حشرات موذی باشند.

خرما فله