خرما برحی فاسد نخرید

هرگز خرما برحی فاسد نخرید.اما خرماهای فاسد را چگونه میتوان شناخت؟

خرید از سایت خرما ایرانی:

اگر دسترسی به خرما برحی و یا دیگر خرما ها برایتان سخت میباشد, گروه اینترنتی ما با بازدید از اکثر شهر های خرما خیز ایران سعی کرده است تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

جهت خرید خرما برحی و خرما خاصی می توانید از طریق سایت خرما ایرانی, به سادگی و با قیمت بسیار مناسب این خرما را خریداری نمایید.

همکاران مابه دلیل دسترسی آسان به باغداران وهمچنین ارتباط  نزدیک با نمایندگی های فروش در استان ها میتوانند شما را در امر خرید آسان, یاری کنند.

خرید خرما برحی

خرما برحی بسیار آسیب پذیر است:

به طور کلی میوه ها اسیب پذیری بسیار بالایی در مقابله با فاسد شدن دارند.فساد خرماها عموما به راحتی قابل مشاهده نیست وتنها زمانی که مزه ی ترش آن را زیر زبانمان حس کنیم از فاسد بودن آن کاملا مطمئن میشویم,اما عوامل بسیاری در فساد خرماها نقش دارد.

برخی از عوامل ایجاد آلودگی وفساد خرما:

  • خرماهای فشرده:

خرما ها عموما چسبناکند و اگر فشرده هم گردند شیره ی خرما هم بیرون میزند که بر چسبناک تر شدن آن نیز بیشتر می افزاید.همین مسآله به تنهایی کافیست تا خرماها محل مناسبی برای پذیرایی از انواع میکرب ها گردند.

  • گرد و خاک:

مسأله ی دیگر آنکه درست از زمانی که خرما ها روی درخت قرار دارند آلودگیشان شروع میشود.مناطق جنوبی کشور در سال های اخیر به شدت غبار آلود شده اند و اگر خاک ها منشا خارجی داشته باشند آلودگی به انواع مواد شیمیایی را نیز باید به آنها افزود.

خرید خرما برحی

  • نگهداری فله ای خرما:

در زمان پس از برداشت خرما برحی آلودگی ها از نوع دیگریست.شاید تصور اینکه در بعضی از مکان ها ,در هنگام برداشت و فله نمودن آن, چگونه بعضی عوامل, سبب میشوند که خرماها فاسد وآلوده گردند برای شما بسیار رقت انگیز باشد.مشاهده ی دستان آلوده,پاهای کثیف,کارتون های مقوایی و یا جعبه ای,از نزدیک,همگی میتوانند شما را از خرید منصرف کند.تجربه ای دردناک که شاید باعث گردد مارا از خوردن میوه ای بسیار خوشمزه و پرانرژی محروم کند.

  • مخمر ها وباکتری ها:

علاوه بر اینها آلودگی های میکروبی را نیز باید به همه ی این مشکلات اضافه نمود.مخمرها,کپک ها وباکتری ها به راحتی میتوانند,عامل دیگری در جهت شکل گیری خرما برحی فاسد باشند.

  • رطوبت :

باکمی بی احتیاطی قند این خرما به اسید استیک تبدیل میشود و این آغاز ترش شدن خرما برحی است.اگر درصد رطوبت این خرما به زیر 25 درصد نرسد دیگر دمای بیرون هم برای نگهداری مناسب نیست و خرما ها در این شرایط در مدت زمانی کوتاه, به قدری ترش یا لهیده میشوند که به محض قرار دادن در دهان, یا به سادگی فرو پاشیده میگردند و یا آنقدر ترش و آزار دهنده اند که چاره ای به جز دور ریختن آن نخواهید داشت.

  • حشره ها وشب پره ها:

اینکه درهنگام نگهداری ممکن است لارو بعضی حشرات نیز درون خرما لانه کرده باشند; خود ,عامل دیگری در جهت گیری خرما برحی فاسد, میباشد.

با این توضیحات به نظر میرسد دیگر نباید خرما خرید; اما قطعا اینطور نیست! راه های بسیاری وجود دارد که بتوان,خرماها را سالم نگه داشت; اما, ما در اینجا تنهابه این موضوع اشاره داشتیم که خرید خرما برحی فاسد وسایر خرماهای پرشیره, چقدر میتواند خطرناک باشد.جهت خرید یا فروش خرما میتوانید از طریق سایت ما ویا شماره تماس زیر در ارتباط باشید.