تاثیر اعجاب انگیز نوشیدن قهوه فوری گانودرما برای محققان ثابت شد

قهوه فوری گانودرما نوشیدنی حاوی گانودرما لوسیدوم (G. lucidum) است. G. lucidum نام علمی یک قارچ خاص است که نوعی قارچ است. به همین دلیل ممکن است شنیده باشید که قهوه گاندودرما را قهوه قارچ می نامند. G. lucidum همچنین چندین نام مختلف دارد مانند reishi یا lingzhi  این قارچ روی درختان زنده رشد می کند.

این قارچ دارویی معمولا در طب سنتی آسیایی نیز استفاده می شود. G. lucidum دارای اجزای فعال زیستی، مانند تری ترپنوئیدها، پلی ساکاریدها، لیپیدها  و پروتئین ها است. این بخش ها احتمالاً مسئول نحوه عملکرد این گیاه هستند.

مکمل های غذایی مانند داروها در ایالات متحده تنظیم نمی شوند، به این معنی که سازمان غذا و دارو (FDA) آنها را برای ایمنی و اثربخشی قبل از عرضه محصولات به بازار تایید نمی کند.

در صورت امکان، مکملی را انتخاب کنید که توسط یک شخص ثالث قابل اعتماد آزمایش شده است، مانند USP، ConsumerLabs یا NSF. با این حال، حتی اگر مکمل ها توسط شخص ثالث آزمایش شوند، این بدان معنا نیست که آنها لزوما برای همه بی خطر هستند یا به طور کلی موثر هستند.

بنابراین، مهم است که با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود در مورد مکمل هایی که قصد مصرف آنها را دارید صحبت کنید و در مورد تداخلات احتمالی با سایر مکمل ها یا داروها بررسی کنید.

استفاده از مکمل ها باید به صورت فردی و توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی، مانند یک متخصص تغذیه، داروساز، یا ارائه دهنده خدمات بهداشتی بررسی شود. هیچ مکملی برای درمان، درمان یا پیشگیری از بیماری در نظر گرفته نشده است.

مانند بسیاری از داروهای طبیعی، افراد ممکن است به دلایل مختلفی از جمله کاهش سطح کلسترول از G. lucidum استفاده کنند. استفاده می کند.

به طور کلی، مقاومت به انسولین به این معنی است که بدن شما به انسولین، یک هورمون طبیعی، پاسخ نمی دهد. این بدان معناست که ماهیچه ها و چربی شما به طور موثر قند را از رژیم غذایی شما برای استفاده و ذخیره به عنوان انرژی دریافت نمی کنند.

بنابراین، کاهش این مقاومت معمولاً به معنای بهبود پاسخ بدن شما به انسولین است. در یک کارآزمایی بالینی کوچک، شرکت کنندگان مطالعه که روزانه 1.44 گرم G. lucidum مصرف می کردند ممکن است مقاومت به انسولین کمتری داشته باشند در مقایسه با دارونما.