با خوردن چای ماسالا 30 سال جوان تر شوید

چای ماسالا با ادویه معطر برای صبحانه یا چای عصرانه شما عالی است. چای ماسالا که به نام چای ماسالا نیز شناخته می شود، نوشیدنی گرمی است که با آب، ادویه جات کامل، پودر چای سیاه، شکر و شیر درست می شود. این چای ادویه دار هندی خوشمزه را فقط در 10 دقیقه درست کنید!

چای ماسالا یک نوشیدنی مورد علاقه هندی است. بسیاری از هندی ها صبح یا عصر از چای لذت می برند. نام هندی “Masala” در اینجا به ادویه و “چای” به معنای چای است.

چای ماسالا از دم کردن چای در آب همراه با ادویه جات ترشی جات، شکر و مقداری شیر که بعداً اضافه می شود، تهیه می شود. در هند مرسوم است که انواع گیاهان و ادویه ها را به چای یا چایی که روزانه درست می کنیم اضافه کنیم.

انواع گیاهان و ادویه جات مورد استفاده از خانواده ای به خانواده دیگر متفاوت است. در واقع، بسیاری از خانواده ها تمایل دارند که نسخه مخصوص خود را از چای ماسالا داشته باشند.

این دستور طرز تهیه چای ماسالا را بدون استفاده از پودر چای ماسالا نشان می دهد. چای ماسالا با ترکیبی از مواد اصلی که هر آشپزخانه هندی دارد درست می شود.

من همچنین یک پست در مورد چای گیاهی با اطلاعات دقیق در مورد ادویه های مختلف مورد استفاده در چای هندی به اشتراک گذاشته ام. در خانه‌های هندی، نوع چایی که برای تهیه چای روزمره استفاده می‌شود، چای سیاه است که به شکل دانه‌ای عرضه می‌شود.

دو نوع است که استفاده می شود گرد و غبار چای و CTC. در اینجا به هر دو به عنوان پودر چای اشاره می شود. برگ های چای با استفاده از غلتک های استوانه ای در مراحل مختلف خرد، پاره و پیچ می شوند. این چای فرآوری شده دارای بافت دانه ای است یا می تواند به صورت گلوله ای باشد و به آن چای CTC یا مامری می گویند.