با استفاده از شیرآلات بهداشتی ماهریس آب منزل خود را تصفیه کنید

جایگزینی فعال سازی پنوماتیک با تحریک هیدرولیک با واسطه شیرآلات بهداشتی ماهریس استریل شده مخلوط با گلیکول، هزینه های انرژی و انتشار دی اکسید کربن را برای اپراتورها تا 70 درصد کاهش می دهد.

علاوه بر این، به لطف تراکم ناپذیری مخلوط در محدوده عملیاتی مورد نظر، شیر در موقعیت مورد نظر باقی می ماند و از اختلاط ناخواسته محصولات جلوگیری می کند.

پروژه “محرک هیدرولیک برای شیرآلات بهداشتی ماهریس در صنایع آبجوسازی، لبنیات و داروسازی” (HYDRACT) با بودجه اتحادیه اروپا یک محرک هیدرولیکی استریل شده با آب را به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست برای انواع پنوماتیک توسعه داد.

این سیستم کلیه عملکردهای هر نوع شیر بهداشتی از جمله تنظیم فشار و قطع جریان سیال را انجام می دهد. این شامل فناوری ارتباطات بی سیم و فناوری آب بندی مناسب برای استفاده با آب به عنوان سیال هیدرولیک است.

فعال سازی هیدرولیک در صنایع با الزامات سختگیرانه برای شرایط بهداشتی کاملاً جدید است. بهره‌برداری بر کسب تأییدیه یک کاربر نهایی جهانی با نفوذ برای غلبه بر هرگونه بدبینی اولیه متمرکز بود.

علاوه بر این، دانشمندان ابتدا بهسازی شیرآلات بهداشتی ماهریس را هدف قرار دادند تا سرمایه‌گذاری را کاهش دهند و نیاز به برنامه‌ریزی مجدد سیستم‌های کنترل اصلی را از بین ببرند.

این محصول برای بازسازی در نمایشگاه تجاری Brau Beviale برای صنعت نوشیدنی در نورنبرگ در نوامبر 2011 با پشتیبانی Carlsberg راه اندازی شد. صنعت لبنیات در نمایشگاه بین المللی تجارت بین المللی Anuga FoodTec 2012 برای فناوری غذا و نوشیدنی طعم و مزه پیدا کرد.

سرانجام، صنعت داروسازی در ACHEMA 2012، کنگره جهانی نمایشگاه مهندسی شیمی، حفاظت از محیط زیست و بیوتکنولوژی مورد هدف قرار گرفت.

پس از آزمایش‌های میدانی بیشتر، محققان در نظر دارند محرک‌های کاملی را با واحدهای کنترلی راه‌اندازی کنند تا در طراحی تاسیسات آینده برای تنظیم شیرها با دقتی بی‌سابقه وارد شوند.

موفقیت دریچه های نظارتی در صنایع بهداشتی پس از چهار تا پنج دهه فعالیت پنوماتیکی را متحول خواهد کرد. علاوه بر هزینه و مزایای انتشار گازهای گلخانه ای برای کارخانه ها، شرکای پروژه می توانند انتظار افزایش عمده درآمد و جایگاه رهبری را به طور قابل توجهی تقویت کنند.