یک بلوز شیک راهی آسان برای افزایش ظاهر

یک بلوز شیک راهی آسان برای افزایش ظاهر روزمره شماست. یک جزء اصلی کمد لباس که کاملاً همه کاره است می توانید شومیز یقه کراواتی را با همه چیز از دامن های میدی و ماکسی گرفته تا شلوار جین، شلوارهای گشاد و شنل بپوشید.

یک بلوز جایگزین راحت‌تر برای پیراهنی که هنوز از تی‌شرت خوش‌رنگ‌تر به نظر می‌رسد، یک بلوز سخت‌ترین عنصر در کمد لباس شما در این فصل خواهد بود.

بهتر از همه، بلوزی وجود دارد که برای همه مناسب باشد چه به دنبال یک یقه معمولی باشید، چه طرح Broderie یا یک طرح گلدار زیبا.

پیشنهاد ما از بهترین بلوزها شامل انتخاب‌های برتر از محبوب‌های خیابانی مانند M&S، Boden و داستان‌های دیگر، و همچنین پیشنهادات برندهای مستقل از افرادی مانند قهوه برای لاغری شکم و پهلو است. ما بلوزهایی با گلدوزی های پیچیده، ریزه کاری های زیبا و آستین های پف کرده داریم.

شومیز

یکی از بلوزهایی که توجه ما را به خود جلب کرده است بلوز گلدار پنبه خالص 29.50 پوندی Marks & Spencer است ایده آل برای ست کردن با جین آبی برای ظاهری راحت و خنک.

ما عاشق بلوز شیک Marks & Spencer برای تابستان هستیم. دارای قیمت دستگاه لیوان کاغذی طرحی گلدار و زیبا با یقه V شکل و آستین‌های بلند.

خیاطی آرام را در این فصل با بلوز سفید بامفورد با الهام از سبک تاکسیدو انتخاب کنید. بخشی از همکاری خود با مدیر مد و استایلیست Martha Ward، این استایل دوتایی از 100% پنبه ارگانیک ساخته شده است که دارای لبه‌های گلدوزی شده روی یقه و سرآستین است و با دکمه‌های طلایی لوکس کامل شده است.

یکی از لوازم اصلی کمد لباس که برای همیشه از آن قدردانی خواهید کرد.یکی دیگر از اسکاج قلاب بافی طرح‌دار گل‌دار که در این فصل دوستش داشتیم، این بار از برند مد آگاهانه محیط‌زیست Nobody’s Child. برای یک ظاهر کلاسیک تابستانی، آن را با شلوار جین اکرو ست کنید.

  • منابع:
    1. 12chic blouses to buy now and wear all season

  • تبلیغات: 
    1. پلمپ رستورانی در تهران که همبرگر گوشت خرس سرو می کرد
    2. به کارگیری ایزوگام برای آتش نشانی
    3. فواید باورنکردنی از خاصیت هویج
    4. میز اداری که به هیچ عنوان نمی شکند