پدری با هدیه دادن قرقاول به فرزندش دیگر او را ندید

شاید فکر کنید تجربه بهترین معلم است اما، تجربه همراه با آموزش یک مزیت بی نظیر است، به ویژه در هنگام پرورش قیمت قرقاول افزایش می بابد و سایر پرندگان وحشی.

این مقاله قصد دارد برخی از گزینه‌های زیادی را که باید در مورد پرندگان شکار مانند قرقاول یاد بگیرید، به اشتراک بگذارد تا بتوانید بهترین سبک یادگیری خود را انتخاب کنید.

من با افراد زیادی در مورد چگونگی کسب اطلاعات کافی برای پرورش این پرندگان صحبت کرده ام و دریافتم که فرصت ها و اطلاعات خوب متفاوت است برخی از آن‌ها سال‌هاست که وجود داشته‌اند و برخی ایده‌های جدیدی برای قرن بیست و یکم هستند.

این مدرسه که توسط انجمن حفاظت از بازی ها حمایت می شود، اولین مدرسه در نوع خود در اواخر دهه 1920 در کشور بود. این مدرسه به دانش آموزان آموزش می داد که چگونه پرندگان شکار از جمله قرقاول را پرورش دهند.

کن مک فارلین، که اولین مزرعه قرقاول را در Janesville، ویسکانسین راه اندازی کرد، یکی از 25 نفری بود که در این مدرسه پذیرفته شدند. پرورش قرقاول برای 400 سال در اسکاتلند و انگلیس رایج بود، اما این مفهوم برای ایالات متحده جدید بود.

امروزه بسیاری از مدارس در ایالات متحده مدارک خود را در زمینه مدیریت طیور و حیات وحش ارائه می دهند آنها به ندرت تبلیغ می کنند که شکاربان تربیت می کنند اکثر برنامه های کالج امروزه دارای عناوین مرتبط با مدیریت ماهی و حیات وحش هستند.

نگهبانان بازی معمولاً از پرندگان شکار در یک قطعه بزرگتر از دارایی محافظت و نگهداری می کنند وقتی یک مزرعه کوچک، از جمله قرقاول دارید، ممکن است خود را نگهبان شکار بنامید اما، اگر می خواهید قرقاول ها را نگهداری کنید، برای شما مهم است که در مورد نحوه مدیریت آنها یاد بگیرید.

راه های مختلفی برای یادگیری نحوه پرورش قرقاول و سایر پرندگان شکار وجود دارد، از مدرک دانشگاهی گرفته تا سمینارها.

صحبت با متخصصان، مطالعه و شرکت در کلاس های مدیریت سلامت همگی راه های یادگیری موثر هستند بسیاری از مؤسسات آموزشی هم اطلاعات فنی و هم تجربه در مدیریت پرندگان شکار و طیور ارائه می دهند.

  • منابع:
    1. AN EDUCATION ON THE PHEASANT RAISING BUSINESS