پارچه کرپ از الیاف مصنوعی یا پلی استر ساخته شده

پارچه کرپ از الیاف مصنوعی یا پلی استر ساخته شده است. معمولاً نازک و سبک است، بنابراین مواد دارای یک پارچه زیبا است. پارچه کرپ مازراتی برای ایجاد بلوز، دامن و لباس استفاده می شود.

برای ایجاد یک کرپ کششی، الاستین گاهی اوقات ترکیب می شود.ساتن پشت کرپ یک پارچه کرپ ساتن است که در یک طرف آن حالت ساتن صاف و نرم و از طرف دیگر حالت کرپ چروکیده دارد. ریشه این پارچه کرپ به استان کانتون در چین برمی گردد.

وقتی به آن نگاه می کنید، یاد کرپ د چین می افتید. با این حال، این یکی کمی سنگین تر است، زیرا بافت ها سنگین تر هستند.کرپ charmeuse یکی دیگر از کرپ های ایجاد شده از پارچه ابریشمی است. به روش بافت ساتن و نخ های پارچه مبلی کرپ تاب بافته می شود.

مواد صاف و ساتن مانند با پشتی صاف است. ظاهر کرپ امضای پارچه توسط نخ های کرپ امکان پذیر شده است.اکنون می دانید پارچه کرپ چیست و انواع مختلف آن چیست، بیایید در مورد نحوه تولید آن بحث کنیم.

بسیاری از فرآیندها را می توان برای ایجاد پارچه پایه برای پارچه کرپ استفاده کرد. محصول نهایی آن نیز به نحوه ساخت آن بستگی دارد.

وجه تمایز اولیه پارچه پارچه مازراتی، بافت آن است. بافت را می توان از الیاف طبیعی یا مصنوعی تهیه کرد. تولیدکنندگان و طراحان نساجی راه‌های مختلفی را برای ساختن ماده‌ای کشف کرده‌اند که همه با آن به عنوان پارچه کرپ موافق هستند.

نخ کرپ از طریق فرآیندی به نام پیچش سخت ایجاد می شود. پیچاندن سخت شامل پیچاندن الیاف نساجی مورد استفاده در تولید نخ سفت تر از حد معمول است.

علاوه بر این، پیچش های متناوب S و Z منجر به نخی با حس فنری منحصر به فرد می شود. این روش‌های ریسندگی متناوب که به تاب‌های سمت راست و چپ معروف هستند، بدون توجه به مواد مورد استفاده، نخ پارچه لحاف تشک عروس جدید را می‌سازند.

  • منابع:
    1. WHAT IS CREPE FABRIC? GUIDE, USES & CARE
  • تبلیغات: 
    1. با ما گام به گام به موفقیت نزدیک تر می شوید
    2. استفاده از کشمش برای ساخت جواهرات
    3. با بطری قایق 2 طبقه بسازید
    4. با این همبرگر به سکه طلا برسید