مرد خیر سیب درختی در بازار تهران خیرات می کرد

سیب ها توسط حشرات گرده افشانی می شوند و زنبورها و مگس ها گرده گل های یک درخت سیب را به گل های درخت سیب دیگر منتقل می کنند. اما برای لذت بردن از سیب درست کنار درخت نیازی به کاشت یک باغ کامل ندارید.

دو درخت سیب درختی در بازار تهران به هر خانواده ای با میوه های کافی برای لذت بردن و به اشتراک گذاری با دوستان پاداش می دهد. سیب برای رشد میوه به گرده انواع سیب های مختلف نیاز دارد. اگر در حیاط خود تنها برای یک درخت جا دارید، ممکن است در محله شما سیب های خرچنگ برای تامین گرده مورد نیاز درخت شما وجود داشته باشد.

بیشتر درختان سیب به پایه های کوتوله پیوند زده می شوند و فقط حدود 8 تا 10 فوت بلند می شوند. بنابراین حتی اگر فضای کمی دارید، احتمالاً فضایی برای دو درخت دارید.

قبل از انتخاب درخت سیب برای کاشت، نگاهی به اطراف محله خود بیندازید. منبع گرده باید در فاصله 100 فوتی درخت سیبی که کاشته اید باشد تا اطمینان حاصل شود که گرده به درخت شما می رسد.

اگر خرچنگ یا درخت سیب دیگری را نمی بینید که بسته شود، بهترین کار این است که دو درخت از انواع مختلف بکارید. هنگام خرید یک درخت سیب، در واقع گیاهی را انتخاب می کنید که از دو فرد ژنتیکی متفاوت پیوند زده شده اند، پیوندک و پایه.

پیوندک قسمت بالای زمینی درخت است که نوع میوه مورد نظر را تولید می کند. پایه در تعیین اندازه نهایی درخت و مدت زمانی که طول می کشد تا میوه دهد، نقش اساسی دارد. جداول واریته اطلاعات سختی، اندازه و سازگاری را برای گونه های سیبی که در آب و هوای شمالی خوب عمل می کنند ارائه می دهد.

از آبیاری تا علف های هرز و نازک شدن میوه، مراقبت از درختان سیب در طول سال به گیاهان شما کمک می کند تا سیب های زیادی برای برداشت تولید کنند.