لوکس ترین کاپشن جیری که از پارچه شمعی داکرون دوخته شد

جیر یک چرم لوکس نرم و نازک است. در حالی که چرم سطح بیرونی صاف پوست حیوانات است، جیر سطح زیرین کرکی است.

پارچه جیر ساخته شده از پوست بره، آهو، و غیره است که به راحتی توسط آب آسیب می بیند. برای نگهداری در شرایط خوب نیاز به مراقبت ویژه دارد. کاربردهای اصلی شامل کت، کیف و کفش است.

در این مقاله، ما به طور مفصل به جیر، از تاریخچه تا کاربردهای فراوان آن نگاه خواهیم کرد. کشف کنید که جیر چگونه با خواهر و برادرهای پارچه ای، چرم و نوبوک خود مقایسه می شود.

نکاتی در مورد مراقبت و کار با جیر و پارچه شمعی، همه آنچه را که باید در مورد مواد همه کاره بدانید به شما خواهیم گفت.

جیر چرم نرمی است که از سطح داخلی پوست حیوانات ساخته شده است. نام جیر از عبارت فرانسوی “gants de suede” گرفته شده است. ترجمه تحت اللفظی آن “دستکش از سوئد” است.

پارچه جیر

جیر نوعی چرم است اما حس نرم و انعطاف پذیر پنبه ای دارد، جایگاه منحصر به فردی در تولید پوشاک داشته و به عنوان پارچه کاپشن جایگاه خاصی دارد. جیر بادوام و محکم، در عین حال ظریف و چسبناک، در یک لیگ خاص خود قرار دارد.

هنگامی که به چرم فکر می کنید، معمولاً تصاویری از یک سطح سخت و جامد را به تصویر می کشد که معمولاً در لمس سرد است. با جیر نمی‌توان از واقعیت دورتر بود.

لوکس بودن چرم جیر عنصری از ولخرجی نرم را به اقلام کاربردی مانند کت می بخشد درست مانند پارچه داکرون که به زیبایی و مقاومت معروف است. دوام آن تضمین می کند که این اقلام از همتایان پنبه ای خود بیشتر دوام می آورند.

جیر فوق العاده صاف و نرم است. به طوری که یادآوری اینکه در واقع نوعی چرم است دشوار است. داشتن خواص چرم اما عدم سفتی یا سختی احتمالاً بزرگترین مزیت آن است.

  • منابع:
    1. ?What Is Suede Fabric

  • تبلیغات: 
    1. گسترش زمین های زیر کشت لیمو
    2. کاربرد هیدروژل های پلیمری در پزشکی
    3. چین بزرگترین تولید کننده ی عناب در جهان
    4. نتایج آزمایشات انجام شده در رابطه با پوشیدن دمپایی روفرشی