شخصی از پیاز سفید تهران برای شیردهی بهتر دام خود استفاده می کرد

پیاز سفید تهران شیرین بزرگتر از پیاز زرد است و پوست روشن دارد. همانطور که از نام آن پیداست، پیاز شیرین به دلیل داشتن قند زیاد، طعم شیرینی دارد و آن را برای سرخ کردن و کارامل کردن عالی می کند. انواع پیاز شیرین عبارتند از Walla Walla، Texas Sweets، Maui و Vidalia.

سالاد گوجه فرنگی. پیازهای شیرین را روی یک ماندولین نازک برش دهید و برای تهیه سالاد ساده با گوجه فرنگی، ریحان و وینیگرت ترکیب کنید. دستور العمل کلاسیک وینگرت سرآشپز توماس کلر را در اینجا بیابید.
لذت ببرید. یک پیاز شیرین و تند به خوبی با استیک جفت می شود یا به عنوان پیش غذا روی برش های باگت سوخاری سرو می شود. طرز تهیه باگت در خانه را با دستور ما در اینجا بیاموزید.
مربای پیاز. مربای پیاز شیرین از پیاز شیرین کاراملی شده با سرکه تهیه می شود. با گوشت کبابی، مرغ و ماهی کبابی به خوبی ست می شود.

حلقه های پیاز. یک پیش غذای محبوب ساخته شده از برش های ضخیم پیاز شیرین که در مخلوط آرد کوبیده شده و سرخ شده تا ترد شود. حلقه های پیاز را می توان همراه با سس گوجه فرنگی برای غوطه وری سرو کرد.

پیاز

موسیر عضوی از خانواده آلیوم است که نزدیک به پیاز، سیر و پیازچه است. موسیر چه مکعبی، چه خرد شده یا خرد شده، برای چاشنی ظروف مورد استفاده قرار می گیرد، چه با جریان زیر پیاز نرم و چه با اسیدی تند شبیه به مقداری سیر. آنها همچنین می توانند برای روشن کردن وینگرت استفاده شوند. طعم آن‌ها ملایم‌تر و لطیف‌تر از پیاز معمولی است.

وینیگرت وینگرت موسیر یک سس ساده است که از موسیر خرد شده، سیر، روغن و سرکه تهیه می شود.
سالاد. موسیر خام یک افزودنی عالی به سس های سالاد است و اگر تازه آن را پیدا کردید، می توانید از رویه سبز آن به عنوان چاشنی یا چاشنی معطر مانند پیازچه استفاده کنید.
برشته شده. موسیر به طور کامل برشته شده خوشمزه است و برای سس Béarnaise ضروری است.
ترشی. موسیر را می توان به صورت نازک برش داد و در مخلوطی از سرکه سیب، شکر و نمک کوشر به سرعت ترشی کرد. بگذارید یک ساعت در دمای اتاق بماند و سپس روی همبرگرها، تاکوها و ساندویچ های مورد علاقه خود استفاده کنید. از مخلوط سرکه طعم دار باقی مانده در سس های سالاد استفاده کنید.