سارق چرم مارال در تهران از دست 21 پلیس گریخت

مصرف کنندگان در مورد جایگزین های چرم مورد استفاده برای پوشاک و لوازم جانبی چه می دانند؟ چندین شرکت جایگزین های جدید و هیجان انگیز چرمی را ایجاد کرده اند که ادعا می کنند بدون ظلم و مسئول در برابر محیط زیست هستند.

وقتی یک کیف دستی برچسبی را حمل می کند که روی آن چرم مارال در تهران نوشته شده است، آیا مصرف کننده می داند که این به چه معناست؟ آیا چرم وگان فاقد ظلم و ستم است و برای محیط زیست مفید است؟ آموزش مصرف کنندگان و ارائه شواهد و وضوح بر روی برچسب محصولات ساخته شده با جایگزین های چرمی بسیار مهم است.

آیا اگر کسی بداند که چرم وگان از پلاستیک ساخته شده، از مواد شیمیایی سمی استفاده می کند و زیست تخریب پذیر نیست، احساس خوبی در مورد خرید چرم گیاهی خواهد داشت؟ آموزش و اطلاعات در این مورد کجا یافت می شود؟ آیا این اطلاعات در مدارس آموزش داده می شود یا در سطح خرده فروشی؟

برخی از مصرف کنندگان فکر می کنند هنگام خرید چرم گیاهی، به محیط زیست و همچنین نجات حیوانات کمک می کنند. این سوء تفاهم به دلیل عدم آموزش است.

چرم

چرم یک صنعت چند میلیارد دلاری است. هنوز تقاضا برای کالاهای چرمی اصل وجود دارد در حالی که در عین حال صنعت چرم به دلیل تأثیر شدید محیطی آن و از سوی کسانی که احساس می کنند ساخت چرم از پوست حیوانات ظالمانه و غیراخلاقی است مورد انتقاد قرار می گیرد.

به همین دلیل، سازندگان علاقه مند به توسعه مواد جدید نوع چرمی هستند که از حیوانات استفاده نمی کنند و با مواد شیمیایی سمی کمتری تهیه می شوند، و آن را دوستدار محیط زیست می کنند.

دو بخش اصلی که در این بررسی متون مورد بررسی قرار می‌گیرد، اول، کشتن حیوانات و استفاده از پوست آنها برای محصولات چرمی با استفاده از روش‌های تهیه چرم سمی و دوم، موضوع غیرچرمی استفاده از مواد شیمیایی غیر دوست‌دار محیط‌زیست است.