راه هایی که تا 100 سال آینده درآمدزا هستند

برخی از مشاغل به گونه ای هستند که منبع درآمد خوبی برای سالهای طولانی هستند. به عنوان مثال مشاغل مربوط به ذخایر انرژی، ارز و غیره جز کارهایی هستند که می توانند به عنوان یه شغل موروثی در بین خانواده ها در نظر گرفته شوند.

ساعت دیواری

یکی از اکسسوریهایی که در داخل دکوراسیون منزل و مراکز اداری و تجاری استفاده می شود، ساعت دیواری می باشد ساعت دیواری جدید پایه دار یکی از مدلهای آن است و علاوه بر این که به وسیله ساعت دیواری می توانید، زمان را مشاهده کنید. در زیبایی دکوراسیون منزل هم نقش مهمی دارد لذا در خرید آن باید حساسیت فراوانی به خرج دهید و مطابق با دکوراسیون منزل خود بهترین مدل ساعت را انتخاب کنید.

ظروف مسی

از قدیم الایام بیشتر تمدن ها از ظروف مسی استفاده می کردند. امروزه نیز مردم برای پخت و پز، ظروف مسی اصل زنجان در طرح ها و مدل های جدید را انتخاب کرده اند. از این ظروف زیبا می توان علاوه بر پخت و پز در دکور خانه، در پذیرایی از مهمانان هم استفاده کرد. ظروف مسی از گذشته خیلی مورد استفاده مردم بوده و نقش خاصی در زندگی سنتی ایرانیان داشته است.  امروزه علاوه بر مردم کشور خودمان، توریست ها هم از این ظروف مسی قدیمی که ارزش بسیار بالایی دارند استقبال کرده اند. کاربرد مس علاوه بر ظروف مسی در صنایع دیگر نیز مورد استفاده است: در صنعت برق، ساختمان، کشاورزی، پزشکی و…

کابل برق مفتولی

انواع مختلف سیم و کابل برق مفتولی چهار رشته در کشورمان طراحی و تولید می شود و جهت رفع نیازهای مختلف کارایی دارند همراه با ویژگی ها و کاربرد های آن درون این سیمها ۴ رشته سیم از جنس مس وجود دارد که بیشتر به شکل مفتول هستند آنها دارای روکشهایی از جنس pvc بوده و برای مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار می گیرند، سایز این کابلها متفاوت بوده و در حد نرمال هستند.

فشارسنج دیجیتالی

فشارسنج دیجیتالی یا نانومتر از جمله تجهیزاتی است که به کمک آن می توان فشار را به صورت دیجیتالی با زمان پاسخ دهی پایین و دقت بالا اندازه گیری نمود. قیمت خرید و فروش فشارسنج دیجیتالی بستگی به پارامترهایی از جمله نوع دستگاه، کاربرد آن، و کیفیت و کارایی و موارد از این قبیل دارد. کاربردهای این مدل فشارسنج بسیار بالا است و در صنایع گوناگون از جمله آزمایشگاهها، سیستمهای گرمایشی، بیمارستانها و مراکز درمانی، تهویه و غیره استفاده می شود. فشار سنج دیجیتالی انواع مختلفی دارد که کاربرد آن بر اساس نوع استفاده آن متفاوت می باشد که در قسنتهای بعد به آن اشاره می کنیم.