راهکارهای جدید برای تولید براش آرایشی پری دریایی به قیمت مناسب

ترجیحاً طرف دیگر دسته با یک درب یکپارچه با دسته تشکیل شود، درب در حاشیه داخلی رزوه پیچ در حاشیه بیرونی سمت ورودی ظرف آرایشی که دسته در آن وارد شده است تشکیل شود. و در داخل دریافت می شود و ممکن است مشخص شود که پیچ کوپل شده است.

سمت ورودی ظرف لوازم آرایشی ممکن است به این صورت مشخص شود که عضو پارکینگ در محیط داخلی قرار می گیرد تا براش آرایشی پری دریایی را در حالتی که در داخل قرار داده شده است ثابت کند.

علاوه بر این، اختراع حاضر با توجه به جنبه دیگری برای دستیابی به هدف فوق، (الف) تامین دسته مو، (ب) تراز کردن دسته مو، (ج) تراز شدن با نقطه مرکزی دسته مو، قرار دادن قطعه ثابت است.

قطعه ثابت، نقطه مرکزی دسته مو را به سمت پایین فشار می دهد تا دسته مو را در شیار ایجاد شده در یک طرف دسته فرو کند و دسته مو را ثابت کند.

لوازم آرایشی، مشخصه آن این است که تا کردن با فشار دادن در جهت عمودی بر اساس نقطه مرکزی 1/2 با پخ کردن هر یک از دو طرف دسته مو که روی هم قرار گرفته اند تشکیل شده است و شامل: روشی برای تولید برس ارائه می دهد.

ترجیحاً قطعه ثابت از یک قطعه فلزی ساخته شده باشد، عرض قطعه ثابت بزرگتر از قطر داخلی قسمت شیار درز درز و کمتر از قطر خارجی درز درز در هنگام تثبیت باشد.

قطعه در قسمت شیار درز وارد می شود، قطعه ثابت هر دو طرف قطعه ثابت است در حالی که قسمت شیار کفی نفوذ کننده دیواره داخلی قسمت شیار شیار در جهت پایین از بالا به سمت پایین است. عمق از پیش تعیین شده برای وارد شدن به شیار در شیار دسته می تواند باشد.

همانطور که در بالا توضیح داده شد، با توجه به اختراع حاضر، با تثبیت نقطه مرکزی دسته مو به برس با استفاده از یک قطعه ثابت از یک ساختار نسبتاً ساده، به طوری که قسمت های پخ بسته مو که به عنوان یک برس آرایش عمل می کند، روی یکدیگر همپوشانی داشته باشند.

فرآیند را ساده کنید و هزینه ساخت را با ساخت یک برس با همان تعداد موی موجود در هنر قبلی بدون به خطر انداختن خواص محصول کاهش دهید. می تواند باشد.