راحت ترین راه انتخاب روغن زیتون بکر

برای انتخاب یک روغن زیتون فوق بکر خوب، Gaytan می گوید به دنبال روغنی باشید که “مراحل مناسب را طی کرده است تا به عنوان روغن زیتون طبیعی بدون بو فرابکر تایید شود.

همچنین باید در ظرفی باشد که نور روغن را کاملاً مسدود کند. ” در صورت امکان، او همچنین خرید مستقیم از تولید کننده مورد اعتماد خود را توصیه می کند.

اگرچه طعم و مزه شخصی است، اما Gaytan آنهایی را می پسندد که “تعادل خوبی بین سه ویژگی مثبت روغن زیتون طبیعی خوراکی دارند: تلخی، میوه ای و تندی”.

هنگام انتخاب یک روغن زیتون معمولی، به همان اندازه مهم است که به دنبال روغنی باشید که در ظرفی فروخته می شود که جلوی نور خورشید را بگیرد – این کمک می کند روغن شما برای مدت طولانی تری تازه بماند.

Pouring extra virgin olive oil from a spoon to a glass container. Olive branches comes from the left and right. Some olive oil bottles are out of focus at background. Black olives are on the table and complete the composition. The composition is on a rustic wooden kitchen table. Predominant colors are gold, green and brown. High resolution 42Mp studio digital capture taken with Sony A7rII and Sony FE 90mm f2.8 macro G OSS lens

از آنجایی که روغن زیتون صنعتی معمولی از نظر طعم خنثی‌تر است، برندی را پیدا کنید که در هنگام انتخاب با ارزش‌های شخصی شما همسو باشد.

تفاوت بین روغن زیتون معمولی و فرابکر به نحوه پردازش آنها برمی گردد. روغن زیتون فرابکر تصفیه نشده است و تنها از روش های پرس سرد در هنگام استخراج استفاده می کند.

از طرفی روغن زیتون معمولی تصفیه می شود. روغن زیتون خود را آزمایش کنید و ببینید کدام یک را در دستور العمل های مختلف مانند سیب-بالزامیک وینگرت، هوموس دو تاهینی یا زیتون ترشی سیسیلی دوست دارید.

برای پخت یا سایر دستور العمل هایی که گرما را اعمال می کنند، کدو حلوایی تابستانی سرخ شده با روغن زیتون یا بلوندی های شکلاتی با تکه های روغن زیتون را امتحان کنید.

  • منابع:
    1. ?Regular vs. Extra-Virgin Olive Oil: What’s the Difference
  • تبلیغات: 
    1. راز رمز رسیدن به موفقیت از زبان بیل گیتس
    2. بهترین شیوه درمان برای افسردگی!
    3. مرگ مشکوک یک جوان در تهران با خوردن خیارشور!
    4. فروشگاه جوجه عروس هلندی لوتینو