در لوله پلی اتیلن جوشی 160 در یک مزرعه پرنده ای آشیانه ساخت

مشخصات لوله شامل لوله پلی اتیلن جوشی 160 ساخته شده در ابعاد بر اساس محدوده تعیین شده در خارج از قطر و بزرگتر است.

لوله کشی برای ساخت و ساز جدید و درج سیستم های لوله کشی قدیمی که برای حمل و نقل آب، فاضلاب شهری، فاضلاب خانگی، مایعات فرآیند صنعتی، پساب، دوغاب و غیره در سیستم های فشار و فشار استفاده می شود، در نظر گرفته شده است.

خصوصیات بعدی بعدی لوله ها مانند قطر خارجی، ضخامت دیواره، خارج از مرکز، انگشتان پا و اندازه های ویژه مشخص می شود. خصوصیات فیزیکی مانند چگالی، شاخص ذوب، استحکام کششی، مقاومت در برابر رشد آهسته ترک، استحکام هیدرواستاتیک، رنگ و تثبیت کننده اشعه ماوراء بنفش، HDB و HDS نیز تعیین می شود.

به منظور تعیین عملکرد لوله ها تحت فشار، آزمایش های زیر باید انجام شود: تست فشار کوتاه مدت و تست فشار پایدار درجه حرارت بالا. این لوله باید در کل و اساساً یکنواخت از نظر رنگ، کدورت، چگالی و سایر خصوصیات باشد.

سطوح داخل و خارج باید از نظر ظاهری نیمه مات یا براق باشد (بسته به نوع پلاستیک) و عاری از مواد گچ، چسبنده یا چسبناک. سطوح عاری از شکوفه بیش از حد هستند، یعنی شکوفه جزئی قابل قبول است.

دیواره های لوله باید عاری از ترک، سوراخ، تاول، حفره ها، گنجاندن خارجی یا سایر نقایصی باشد که برای چشم غیر مسلح قابل مشاهده است و ممکن است بر یکپارچگی دیوار تأثیر بگذارد.

سوراخ هایی که عمداً در لوله سوراخ شده قرار می گیرند قابل قبول هستند. شکوفه یا گچ زدن ممکن است در لوله ای در معرض پرتوهای مستقیم خورشید (انرژی تابشی ماوراء بنفش) برای دوره های طولانی ایجاد شود و در نتیجه، این الزامات پس از قرار گرفتن در معرض طولانی در معرض اشعه های مستقیم خورشید، در مورد لوله اعمال نمی شود.