خوردن گلابی صادراتی توسط مادران باردار موجب افزایش هوش جنین می شود

گلابی آسیایی شباهت های زیادی با سیب دارد. نه تنها شکل آنها گردتر است، بلکه بسیار ترد هستند. در دسته گلابی های آسیایی، انواع مختلفی وجود دارد. در آمریکای شمالی گلابی های آسیایی متداول هستند که رنگ قهوه ای مایل به زرد و پوست کمی زبری دارند.

گلابی آسیایی از آگوست تا فوریه در دسترس است. گلابی استارکریمسون فوق العاده زیباست. آنها رنگ قرمز بسیار عمیقی دارند، اگرچه در داخل می توان طعم ملایمی را انتظار داشت.

آنها شیرین و کمی گلدار هستند و اندازه متوسطی دارند. انتظار داشته باشید با رسیدن گلابی صادراتی پوست قرمز رنگ آن عمیق تر شود. گلابی استارکریمسون از آگوست تا دسامبر در دسترس است.

گلابی های فورل کوچک و بیضی شکل هستند که آنها را کاملاً متمایز می کند. آنها پوست صافی دارند که دارای لکه های زرد و سبز است. با رسیدن پوست، پوست رنگ پریده‌تر در واقع به رنگ قرمز تیره در می‌آید، که نشان‌دهنده خوبی از زمان آماده شدن آن برای خوردن است.

گلابی فورل بسیار شیرین است. آنها به دلیل کوچک بودن و شیرین بودن، انتخاب بسیار خوبی برای کودکان هستند و یک میان وعده خوشمزه را تشکیل می دهند. گلابی کنکورد شکل گلابی سنتی دارد، اگرچه گردن آنها به طور قابل توجهی بلندتر از انواع دیگر است. طعم آنها کاملاً آبدار است.

این گلابی هم برای خوردن خام و هم برای پختن عالی است. گوشت آنها رنگ خود را حفظ می کند و هنگام برش زیاد قهوه ای نمی شود. علاوه بر این، می توانید گلابی کنکورد را بپزید و به لطف توده متراکم، شکل خود را حفظ کنید.

گلابی کنکورد از سپتامبر تا فوریه در دسترس است. گلابی کره فرانسوی در هنگام انتخاب به دانش بیشتری نیاز دارد زیرا در حالت خام می تواند کاملا ترش و سفت باشد. با این حال، پس از رسیدن، آبدار و نرم می شوند و برای خام خوردن عالی هستند.

این گلابی ها سبز شده و با رسیدن به رنگ طلایی در می آیند. آنها کمی طعم لیمو دارند. گلابی کره فرانسوی از سپتامبر تا دسامبر در دسترس است. بهترین طعم گلابی همه چیز در مورد ادراک است. با این حال، برای طعم عالی گلابی، بسیاری از مردم گلابی Bosc را انتخاب می کنند. گلابی بارتلت نیز مورد علاقه طرفداران است.