خوردن پیاز سرخ شده پفکی راه حلی برای از بین بردن بوی بد دهان

طرز تهیه پیاز سرخ شده فقط با یک ماده و مقداری روغن (پیاز ترد سرخ شده یا سرخ کن) که برای رویه کردن کاسه لوبیا سبز، سوپ ها، سالادها، غلات و موارد دیگر مناسب است! به علاوه، این رشته‌های پیاز می‌توانند در کمتر از 10 دقیقه آماده شوند!

برای تهیه پیاز سرخ شده پفکی فقط با یک ماده و مقداری روغن (پیاز ترد سرخ شده یا سرخ کن) که برای رویه کردن کاسه لوبیا سبز، سوپ ها، سالادها، غلات و موارد دیگر مناسب است! به علاوه، این رشته‌های پیاز می‌توانند در کمتر از 10 دقیقه آماده شوند!

به نظر می رسد اخیراً زمان زیادی را صرف تمرکز بر غذاهای خوشمزه و دستور العمل های سیر می کنم (مانند سیر برشته، نان سیر بوداده و نان سیر پنیری). حالا وقت آن است که با این روش ساده برای پیاز سرخ شده پیاز ترد، پیاز را در کانون توجه قرار دهید!

پس از به اشتراک گذاشتن دستور پخت ناسی اودوک اندونزیایی، فالوورها به من اطلاع دادند که موسیر سرخ شده ترد یک چاشنی «ضروری» است و من نمی‌توانستم ایده آن لقمه‌های ترد کوچک را از ذهنم بیرون کنم!

در واقع، پیاز سرخ شده ترد (معروف به باریستا) در آشپزی جنوب آسیا و در غذاهای غربی بسیار محبوب است. آنها را می توان در بریانیس، به سالاد، خورش، یا شاید حتی یک کلاسیک جشن شکرگزاری مانند کاسه لوبیا سبز استفاده کرد؟! برای یافتن هزاران راه برای لذت بردن از این پیازهای ترد به خواندن ادامه دهید!

به‌علاوه، وقتی به‌درستی سرخ می‌شود، پیازهای بندانگشتی مقدار زیادی روغن را جذب نمی‌کنند – نتایجی فوق‌العاده ترد و نه چرب برای شما به ارمغان می‌آورد. در عوض، پیازها فوق العاده ترد هستند.

بهتر از همه، هنگام تهیه این دستور پیاز سرخ شده در خانه، لازم نیست نگران مواد نگهدارنده ناخواسته، مواد شیمیایی، رنگ ها و غیره باشید.

به دنبال راه های بیشتری برای لذت بردن از پیاز هستید؟ شما ممکن است این DIY ها را برای تکه های پیاز یا پودر پیاز دوست داشته باشید. شما همچنین می توانید از آنها در دستور العمل هایی مانند پیاز قرمز ترشی، سالاد پیاز خیار یا سالاد شیرازی (خیار، پیاز و گوجه فرنگی) استفاده کنید!