خوردن نوعی شکلات تافی میوه ای که در زمان روزه مجاز است

در بریتانیا، هر فرد به طور متوسط ​​سالانه 14 کیلوگرم شیرینی می خورد. بخش بزرگی از این سهمیه شکلات است!

اگر از طرفداران پر و پا قرص شکلات تافی میوه ای هستید، ممکن است یکی از چیزهایی باشد که با زندگی در خارج از کشور از دست داده اید، یا ممکن است انواع جدیدی از شکلات را در کشور میزبان خود کشف کرده باشید.

شکلات با دانه های درخت کاکائو شروع می شود. درخت کاکائو در مناطق گرم آمریکای شمالی و جنوبی، آفریقا و آسیا رشد می کند. دانه ها در میوه های بلند و خیار شکل به نام غلاف تشکیل می شوند.

وقتی غلاف ها رسید، کارگران آنها را از درخت جدا می کنند و دانه ها را جدا می کنند. دانه ها قبل از خشک شدن، یا در برابر خورشید یا در فر، چند روز می نشینند. دانه های خشک که دانه های کاکائو نامیده می شوند، سپس به کارخانه های فرآوری یا کارخانه های شکلات فرستاده می شوند.

شکلات

در کارخانه یا کارخانه، کارگران لوبیاها را در اجاق‌های غول‌پیکر تفت می‌دهند تا طعم آن‌ها را نشان دهند. سپس دستگاه ها پوست سخت اطراف لوبیا را جدا می کنند.

در مرحله بعد، ماشین آلات لوبیاها را به صورت خمیری به نام مشروب شکلاتی خرد می کنند. مشروب شکلاتی از مواد جامد شکلات و نوعی چربی به نام کره کاکائو تشکیل شده است.

این می تواند راه خوبی برای شروع این درس در مورد شکلات باشد. همچنین می‌توانید برخی از این فعالیت‌ها را به درسی در مورد عید پاک گره بزنید. تخم مرغ های شکلاتی عید پاک بخشی از جشن های عید پاک برای اکثر مردم بریتانیا است.

در درس، دانش‌آموزان غذای شیرین و خوش طعم مورد علاقه خود را فهرست می‌کنند، در مورد شکلات‌ها امتحان می‌کنند، یک کار خواندنی ساده و دستور غذای جالبی را انجام می‌دهند. در نهایت، آنها نوار شکلات جدید خود را اختراع خواهند کرد.

برای حمایت از معلمانی که مجبور به کار آنلاین در طول همه‌گیری کووید19 هستند، این درس برای معلمانی که کلاس‌های آنلاین ارائه می‌دهند اقتباس شده است. یادداشت های درس به طور خاص برای درس های آنلاین است و مطالب کلاس به صورت پاورپوینت در دسترس قرار گرفته است.