خوردن لوبیا قرمز خشکپاک به همراه پخش موسیقی موجب افزایش وزن می شود

تخمیر و جوانه زدن لوبیا قرمز خشکپاک ممکن است مواد ضد مغذی مانند اسید فیتیک را حتی بیشتر کاهش دهد. در برخی افراد، لوبیا ممکن است عوارض ناخوشایندی مانند نفخ، نفخ، و اسهال ایجاد کند.

فیبرهای نامحلول به نام آلفا گالاکتوزیدها مسئول این اثرات هستند. آنها به گروهی از فیبرها به نام FODMAP تعلق دارند که ممکن است علائم سندرم روده تحریک پذیر (IBS) را تشدید کنند.

آلفا گالاکتوزیدها را می توان با خیساندن و جوانه زدن لوبیا قرمز خشکپاک تا حدی حذف کرد. لوبیا چشم بلبلی خام یا نادرست پخته شده سمی است و باید از مصرف آن اجتناب کرد. علاوه بر این، این لوبیا حاوی مواد ضد مغذی است و ممکن است باعث نفخ، نفخ، و اسهال در برخی افراد شود.

وقتی صحبت از لوبیا قرمز به میان می‌آید، نادیده گرفتن برخی از مزایای آن مانند: حمایت از کنترل دیابت، فشار خون، بیماری های قلبی عروقی مطالعات حیوانی همچنین نشان می دهد که پروتئین موجود در لوبیا قرمز خشکپاک توانایی مهار آلفا گلوکوزیداس را در دستگاه روده دارد.

α-گلوکوزیداس آنزیمی است که مسئول تجزیه کربوهیدرات های پیچیده مانند نشاسته و گلیکوژن است. این اثر، لوبیا قرمز را به گزینه ای عالی برای افزودن به رژیم درمانی، کنترل و پیشگیری از دیابت تبدیل می کند.

علاوه بر این، خوردن منظم لوبیا قرمز به لطف فیبر، فولات، پتاسیم، منیزیم و ویتامین B به داشتن قلب سالم کمک می کند. فیبر موجود در لوبیا قرمز به تنظیم کلسترول خون کمک می کند.

بدن در سطح مناسب علاوه بر این، پتاسیم موجود در لوبیا قرمز خشکپاک به گشاد شدن رگ‌های خونی کمک می‌کند و در نتیجه گردش خون را افزایش می‌دهد به کاهش فشار خون و فشار بر دیواره قلب کمک می‌کند.

حمایت از تقویت سیستم ایمنی سطوح بالای آنتی اکسیدان ها در لوبیا قرمز اثر مبارزه با بیماری و ارتقای سلامتی دارد. محققان حداقل 29 ترکیب آنتی اکسیدانی مختلف موجود در لوبیا قرمز خشکپاک، از جمله بیوفلاونوئیدها با اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قوی را شناسایی کرده اند.