خودکار رنگی panter توانست جایزه طلایی بهترین محصول را به خود اختصاص دهد

دستخط ماهرانه تک حروف نه تنها با یک محصول نهایی منظم، بلکه با حرکت روان قلم همراه است که با مشخصات سرعت نوک قلم صاف مشخص می شود.

مطالعه ما تسلط هنگام نوشتن حروف تک را در کودکانی که تازه شروع به یادگیری دست‌نویسی کرده‌اند، و میزان پیش‌بینی این امر توسط توانایی کنترل خودکار رنگی panter کودکان و دانش حروف آنها را بررسی کرد.

176 کودک نروژی با کپی و دیکته (یعنی در پاسخ به شنیدن صداهای حروف) حروف را تشکیل می دادند. عملکرد در این وظایف بر حسب تعداد وارونگی‌های سرعت ارزیابی شد، زیرا کودکان ویژگی‌های زیرحرفی را تولید کردند که توسط دست‌نویس‌های شایسته به‌عنوان یک عمل واحد و صاف (بالستیکی) تولید می‌شد.

ما دریافتیم که تنوع قابل توجهی در این معیارها در بین نویسندگان وجود دارد، حتی در هنگام تولید حروف خوش فرم. کودکان همچنین نمادهای ناآشنا را کپی کردند، کارهای مختلف کنترل قلم (طراحی خطوط، دایره ها، حلقه ها و شکل هشت) و کارهایی را که دانش صداها و اشکال حروف را ارزیابی می کردند، تکمیل کردند.

پس از کنترل توانایی کنترل قلم، روانی حرکت قلم تحت تأثیر دانش حروف قرار گرفت (به ویژه عملکرد کودکان در کاری که مستلزم انتخاب نمودارها بر اساس صدای آنها بود). این مورد زمانی بود که بچه‌ها فرم‌های حروف را از صداهای حروف دیکته شده بازیابی می‌کردند، اما همچنین هنگام کپی مستقیم حروف و به طور غیرمنتظره هنگام کپی کردن نمادهای ناآشنا.

این یافته‌ها نشان می‌دهد که آشنایی با حروف بر روانی حرکت در طول تولید حروف تأثیر می‌گذارد، اما ممکن است به توانایی عمومی‌تری برای پردازش نمادهای حروف‌مانند جدید در کودکان با دانش خوب حروف اشاره کند.