خرما شاهانی بدون هسته مجول مغزدار

همانطور که میدانیم یکی از پر استفاده ترین و خوش طعم ترین خرما ها، خرما شاهانی بدون هسته مجوز مغز دار می باشد که اغلب مردم آن را در مجالس خود بدون هسته و مغز دار سرو می کنند. این خرما ها بیشتر در جنوب کشور هرمزگان و استان فارس کشت می شود طعم این خرما نسبت به دیگر انواع خرما ها شیرین تر می باشد و قسمت پوست آن برخلاف دیگر خرما ها به راحتی جدا می شود. ظاهر این خوراکی کشیده می باشد و به رنگ قهوه ای روشن می باشد.

خرما شاهانی بدون هسته مجول مغزدار

قیمت خرما شاهانی

قیمت خرما شاهانی

خرما شاهانی یکی از رقم های بسیار محبوب در ایران است که دارای میوه های بسیار کشیده و باریک و رنگ قهوه‌ای روشن تا تیره است قیمت خرما شاهانی در بازار نسبت به رقم های دیگر خرما های موجود در بازار بسیار پایین تر و متفاوت تر است

این موضوع باعث شده تا تولیدکنندگان این محصول به دنبال صادرات خرما شاهانی باشند و درصد زیادی از این محصول به کشورهای همسایه صادر کنند و در قیمت آن تاثیر گذار باشند.

خوشبختانه با ورود تکنولوژی مانند فروشگاه های آنلاین به حوزه فعالیت بسیاری از شرکت های فروش خرما، دست بسیاری از واسطه ها از این بازار حذف کرده اند، و توانسته اند از فروش خوبی برخوردار شوند.

حذف واسطه ها در قیمت تمام شده خرمای شاهانی و خرما یلام تاثیر گذار می باشد.

خرما شاهانی بستگی به حجم تولید سالانه و کیفیت خرما، نوع بسته بندی و نرخ ارز و سایر موارد بستگی دارد، پس هر چه کیفیت خرما بالاتر باشد و نوع بسته بندی بهتر باشد در افزایش قیمت آن نیز نقش بسزایی دارد.

در بازار هرچه عرضه و تقاضا برای خرما بیشتر باشد در قیمت خرما نیز تاثیر گذار می باشد. در حال حاضر بیشترین میزان تولید خرما شاهانی در کشور مربوط به شهرستان جهرم است که نقش بسزایی در صادرات و قیمت این محصول دارد.

خرما شاهانی همواره فروش جهانی و صادرات زیادی دارد به همین دلیل همیشه تقاضای خارجی نیز داشته و به کشورهای دیگر صادر می شود، شما می‌توانید برای سفارش این محصول به سایت ما مراجعه کنید و این محصول را با قیمت مناسب و کیفیتی عالی سفارش دهید.

خرما شاهانی مجول

خرما شاهانی مجول همانطور که می دانیم انواع مختلفی از خرما در سراسر جهان وجود دارد خرمای مجول یکی از شیرین ترین انواع خرما هست که بسیاری آن را پادشاه خرما ها می نامند خرمای مجول دارای پوست قهوه ای، رنگ تیره و عطر طعم بی نظیری دارد.

خرمای شاهانی از جمله گرانبهاترین و نایب ترین نوع خرما در دنیا می باشد، همچنین درشت ترین نوع خرما در دنیا هست که حدود دو الی سه برابر دیگر خرماهای دیگر می باشد. خرمای مجول به دلیل اندازه بزرگ و طعم دلپذیرش در جهان مشهور می باشد که توانسته طرفدارانی در جهان جذب کند.

خرمای شاهانی مجول یکی از ارقام خرمای شناخته شده صادراتی ایران است که در منطقه جهرم تولید و کشت می شود. کشورهایی مانند روسیه این خرما را از کشور ایران خریداری می کند.

این کشور آن را جهت مصارف خانگی و مصارف عمومی و غیره استفاده می کند. خرمای مجول را می توان به صورت تازه یا خشک مصرف نمود اما اغلب خشک کردن آن باعث می شود که طول عمر آن افزایش یابد و فساد آن جلوگیری شود.

خرمای شاهانی مجول دارای خواص شگفت انگیزی می باشد به همین دلیل در طب سنتی بسیار سفارش شده است. خرمای شاهانی ارزش غذایی بالایی دارد و سرشار از آهن، کلسیم ، فسفر و منیزیم است اگر به دنبال خرمای با کیفیت و مرغوب هستید می توانید از طریق این سایت این محصول را سفارش دهید.

خرما شاهانی خشک

خرما شاهانی خشک همانطور که قبلا اشاره کردیم یکی از بهترین خرما هایی که توانسته است به هر دو صورت تر و خشک عرضه شود خرمای شاهانی خشک است. این خرما عمدتا در منطقه جهرم از شهرستان های استان فارس تولید می گردد. این نوع خرما سهم عظیمی از بازار صادرات خرما را به خود اختصاص دهد.

خرمای شاهانی راه می‌توان به صورت تازه یا خشک مصرف نمود اما اغلب خشک کردن آن باعث می شود شرایط نگهداری بهتری داشته باشد و علاوه بر آن که طول عمر آن افزایش یابد و از فساد زود هنگام آن جلوگیری شود. نگهداری آسان آن در فضای خانه بهترین مزیت این محصول است.

خصوصیت بی نظیری که خرمای شامانی خشک دارد و آن را از دیگر خرما ها متمایز می کند شیرینی کم آن می باشد که هر فردی با خوردن تعدادی زیادی از آنها احساس سنگینی نمی کند. این خرما برای افرادی که دچار دیابت هستند نیز مفید واقع شده است.

خرمای شاهانی خشک بهترین خرما کبکاب تازه با کیفیت و مرغوب بسیار بالا برای صادرات می باشد. از این رو همواره تقاضای زیادی بسیار در دنیا دارد. خرما شاهانی بعضا به صورت خشک شده یا به صورت خرد شده یا برای مصارف خانگی و شیرینی به کار می برند.

از دیگر خصوصیت های خرمای شاهانی خشک این که ارزش غذایی بالایی دارد که خوردن چند عدد از آن انرژی بدنشان را تامین می کند و بسیار مناسب می باشد. خرمای شاهانی خشک ارزش غذایی بالایی دارد و برای بدن بسیار مفید است.

این محصول سرشار از آهن، فسفر ، منیزیم و کلسیم است. قند طبیعی این خرما بهترین جایگزین برای قند شکر مصنوعی می‌باشد شما می‌توانید با مراجعه به سایت ما این محصول را سفارش داده و با ارسال مستقیم و بدون واسطه آن را دریافت کنید.

خرما شاهانی تهران

خرما شاهانی تهران امروزه خرما های متفاوتی در سطح بازار های کشورمان به فروش می رسد اما خرمای کبکاب تهران یکی از خرماهای با کیفیت و مرغوب است چون که خرمای کبکاب سطلی دارای خواص زیاد وارزش غذایی بسیار بالایی دارد. این محصول همواره طرفداران بسیار زیادی در ایران، خصوصا شهر تهران را دارد.

خرمای شاهانی تهران ارزش غذایی بالایی دارد و سرشار از آهن، کلسیم، فسفر و ویتامین ها است. قند طبیعی آن بهترین جایگزین برای قند و شکر مصنوعی و افراد دیابتی می باشد‌. ارزش غذایی این محصول باعث شده که میزان مصرف خرمای شاهانی بسیار بیشتر باشد.

از خرمای شاهانی و خرما مجلسی استفاده فراوانی می شود، از جمله در مجالس و مصارف خانگی ، شیرینی فروشی ها و همچنین به صورت صنعتی برای شیره خرما، تهیه خمیر خرما و تهیه شکلات و سرکه مورد استفاده قرار می گیرد.

خرمای شاهانی تهران با کیفیت بالا تولید شده و در بسته بندی های مختلفی در تهران و سراسر ایران به فروش می رسد، اگر به دنبال خرمای با کیفیت و مرغوب هستید می توانید از طریق این سایت تهیه کنید و آن را سفارش دهید.