با خوردن کلوچه دکتر بیز از بیماری های اعصاب در امان باشید

کیک ها، شیرینی ها، کلوچه دکتر بیز و شیرینی ها موضوعی غنی و متنوع هستند. احتمالاً ساده‌ترین کار این است که کیک‌ها و کلوچه‌ها را در یک گروه از محصولات شیمیایی با خمیر مایه خمیری و شیرینی‌ها و شیرینی‌ها و شیرینی‌ها به‌عنوان گروه جداگانه‌ای از محصولات خمیری، برخی مخمر و برخی بدون خمیر در نظر بگیریم.

همه این محصولات در خواربار فروشی و نانوایی محلی فروخته می شوند و همچنین توسط سرآشپزهای شیرینی پزی و نانوایان صنعتگر به اشکال هنری عالی برده شده اند.

این محصولات همچنین با موفقیت به خطوط تولید تبدیل شده اند که هزاران قطعه در ساعت تولید می کنند. بسیاری از این خطوط تولید بزرگ، نسخه های شیک این محصولات را با دست کاری بسیار کم تولید می کنند.

تقریباً تمام سطوح جامعه کوکی ها را به دلیل کیفیت خوب تغذیه، در دسترس بودن و تنوع مصرف می کنند. مقادیر فیبر در کوکی ها را می توان با موفقیت افزایش داد و در عین حال شاخص های گلیسمی و هیدرولیز در شرایط آزمایشگاهی را با مکمل RS کاهش داد.

لاگونا و همکاران آرد گندم را با RS2 در فرمول‌های کوکی جایگزین کرد و تأثیری بر پذیرش محصولات تا سطح جایگزینی 40 درصد نداشت یا کمی کاهش داد.

با این حال، مقبولیت حسی و قصد مصرف با جایگزینی بالاتر به طور قابل توجهی کاهش یافت. افزودن RS در تمام سطوح باعث افزایش استحکام شکست و خردشدگی و کاهش مقاومت در برابر نفوذ و درخشندگی مقادیر رنگ نمونه‌ها شد.

رنگ به طور مستقیم با کیفیت محصولات نهایی از جمله پذیرش و ترجیح مصرف کننده مرتبط است. تغییرات در فرمولاسیون مافین می تواند بر رنگ مافین تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، افزودن RS به مافین ها باعث ایجاد تغییراتی در رنگ آنها می شود، همانطور که Baixauli و همکارانش یافت شد.

هر چه غلظت RS بیشتر باشد، قرمزی، زردی و در نتیجه رنگ مافین ها کمتر می شود. رنگ سفید RS باعث رقیق شدن عناصر رنگدانه شده در فرمولاسیون می شود.

به همین دلیل، مقادیر روشنایی و رنگ با غلظت RS افزایش می یابد. برای اطمینان از اینکه آیا تفاوت رنگ توسط چشم انسان قابل درک است یا خیر، گاهی اوقات می‌تواند مهم باشد که تفاوت کل رنگ را با استفاده از معادله محاسبه کنیم.