بازیگر معروف با چرم بوفالو سیاه وارد جشنواره فیلم های سینمایی شد

چرا ما از نیمی از ضخامت چرم بوفالو سیاه استفاده نمی‌کنیم و آن را به مواد یا پارچه‌های دیگر برای ایجاد کامپوزیت‌های تقویت‌شده استفاده نمی‌کنیم؟» با افزایش تغییرات آب و هوایی و هزینه های منابع، تقاضای کاهش تاثیر بر روی تمام مواد فعلی مورد استفاده در صنعت مد اعمال می شود.

برندها همچنین مشتاق هستند که خود را به عنوان استفاده از مواد “پایدار” متمایز کنند. به این معنی نیست که محصول جانبی ضایعات در دسترس و با کارایی بالا را بدون بهینه سازی و بهره برداری از مزایای آن حذف کنید.

او می‌گوید که TFL به دلیل ارتباط مستقیم بین کاهش شدید مواد شیمیایی دباغی خریداری شده از آنها که به مقدار خاصی از پوست نسبت داده می‌شود، در آستانه محاسبه حجم پوست‌های نابود شده بود.

من همچنین با دکتر لوئیس زوگنو، مدیر نوآوری جهانی در Buckman Chemical و یکی از برجسته ترین مربیان مستقل صنعت در زمینه تولید چرم بوفالو سیاه صحبت کردم.

او معتقد است که چرم را باید خلاقانه تصور کرد و با مواد دیگر ترکیب کرد نه اینکه به نفع پلاستیک یا «چرم‌های جایگزین» با عملکرد کمتر دور ریخته شود. او گفت که رویکرد خلاقانه تری برای حل مشکلات در مورد ضربه های چرمی مورد نیاز است و فضای زیادی برای کاهش ضربه وجود دارد.

بنابراین، در مجموع، بحث چرم «پایدار» جنبه‌ای ظریف‌تر و گاهی شرورانه‌تر دارد. در حال حاضر، پوست محصولات جانبی به عنوان یک ماده ممتاز با ماندگاری طولانی در مواجهه با مد تسریع کننده ارزشی ندارد.

بازارپسندی چرم «وگان» و اطلاعات نادرست در مورد ترکیبات آن به این معناست که پلاستیک نسبت به چرم بوفالو سیاه مورد توجه قرار گرفته است، علیرغم ارزیابی تأثیر نسبی محدودی که در نظر می‌گیرد پس از ورود به محل‌های دفن زباله، چگونه «چرم» می‌شود.

مانند هر تصمیم دیگری برای تامین مواد، پیامدهای زیست محیطی نه دوتایی و نه جهانی هستند. بنابراین سؤال این نیست که “این وگان است یا این چرم حیوانی است” بلکه سوال این است که این “چرم از چه چیزی ساخته شده است و چگونه تولید شده است؟”

اگر اینها سوالاتی هستند که با آنها دست و پنجه نرم می کنید، ممکن است توضیح من در مورد مزایا و محدودیت های “چرم” گیاهی و میسلیوم برای شما مفید باشد. همراه با این تفکیک دقیق از تولید چرم حیوانات.