استفاده از لباس ضد اسید بی کیفیت موجب آسیب جدی کارگر جوان شد

لباس های کار و محافظ دارای پیکتوگرام EN 13034:2009 نوع 6 و PB 6، پایین ترین سطح حفاظت شیمیایی را تشکیل می دهند.
به‌ویژه، لباس ضد اسید به‌منظور محافظت در برابر قرار گرفتن در معرض احتمالی در برابر پاشش نور، ذرات معلق مایع یا پاشش تصادفی مواد شیمیایی غیرخطرناک طراحی شده‌اند.

زمینه کاربرد کلیه فرآیندهای کاری را که در آن مواد شیمیایی بالقوه خطرناک برای سلامتی کارگران تولید می شود، شامل می شود و شامل موارد زیر می شود:

عوامل شیمیایی؛ عوامل شیمیایی خطرناک (عواملی که صرف نظر از طبقه بندی آنها، مقدار حد مواجهه شغلی برای آنها مشخص شده است و به طور بالقوه برای سلامت کارگران خطرناک هستند).

آماده سازی شیمیایی خطرناک: وقتی از خطرات شیمیایی در محیط کار صحبت می کنیم، به تمام خطرات بهداشتی و ایمنی ناشی از وجود عوامل شیمیایی خطرناک اشاره می کنیم.

ماده 222 قانون ایتالیایی فرمان شماره 81 سال 2008 که به مقررات (EC) شماره 1907/2006 مورخ 18 دسامبر 2006 اشاره دارد، عوامل شیمیایی خطرناک را چنین تعریف می کند.

«عوامل شیمیایی طبقه بندی شده به عنوان مواد خطرناک به معنای فرمان قانونی شماره 52 مورخ 3 فوریه 1997، (…) به استثنای مواد خطرناک فقط برای محیط زیست.

عوامل شیمیایی طبقه بندی شده به عنوان آماده سازی خطرناک به معنای فرمان قانونی شماره 65 مورخ 14 مارس 2003، (…) به استثنای آماده سازی های خطرناک فقط برای محیط زیست و عوامل شیمیایی که اگرچه به عنوان خطرناک طبقه بندی نمی شوند، اما ممکن است خطری برای ایمنی و سلامتی داشته باشند.

کارگران به دلیل خواص فیزیکوشیمیایی یا سم شناسی و نحوه استفاده یا حضور آنها در محل کار، از جمله عوامل شیمیایی که برای آنها یک مقدار حد مواجهه شغلی تعیین شده است.