اسباب بازی سه چرخه که سرنشینانش را به فضا برد

با توجه به اینکه اولین اسباب بازی سه چرخه احتمالاً اشیای طبیعی بوده‌اند که از زمین به‌کار گرفته شده‌اند، شواهد موجود در آن کم است، اما حدس زده می‌شود که آنها احتمالاً چوب و سنگ، استخوان، ریسمان یا ترکیبی از این‌ها بوده‌اند.

اینها احتمالاً به تقلید از بزرگسالانی که از اسلحه برای شکار استفاده می کردند و به عنوان نوعی کمک آموزشی اولیه برای حفظ خود برای زنده ماندن در بزرگسالی استفاده می شد.احتمالاً توپ‌هایی که برای بازی ساخته شده‌اند جزو اولین اسباب‌بازی‌های ساخته شده بوده‌اند.

سنگ های نیمه قیمتی به شکل مرمر که به نظر می رسد مربوط به 3000-4000 سال قبل از میلاد باشد. در قبر کودکی در مصر کشف شده‌اند، و در سراسر تمدن آن کشور فرهنگ تفریحی بسیار توسعه‌یافته‌ای رشد کرد که شامل عروسک‌های بدوی، ورزش با استفاده از توپ‌های ساخته شده از پاپیروس و پر شده با پارچه یا یونجه و بازی‌های رومیزی مانند سنه بود.

بازی هایی مانند جک های مدرن برگرفته از استخوان های بند انگشتی که در زمان های قدیم دقیقاً همان چیزی بود که استفاده می شد.

زمانی که اولین بادبادک ظاهر شد، نماد شادی کودکانه بود، مشخص نیست اگرچه تقریباً به طور قطع در چین یا احتمالاً اندونزی، بین 400 قبل از میلاد و 1000 سال قبل از میلاد بوده است.

به نظر می رسد از آنها استفاده های زیادی شده است، از ابزار ماهیگیری گرفته تا وسایل ارتباطی و وسایل کمکی اندازه گیری دو مورد آخر در جنگ مفید هستند اما همچنین به عنوان ادای احترام و اسباب بازی. ما چیز زیادی در مورد مدل‌های باستانی نمی‌دانیم، زیرا بادبادک‌ها برای حفظ هزاران سال مفید نیستند.

اما قدیمی‌ترین آنها احتمالاً از کاغذ یا ابریشم ساخته می‌شدند، با تجسم‌های بعدی که با در نظر گرفتن اسطوره‌شناسی طراحی یا به آنها اضافه شد.

در دستان بزرگسال، بادبادک از اهداف نظامی فراتر می‌رود و به ابزار علمی پیچیده‌تر تبدیل می‌شود و شیفتگی انسان‌ها را نسبت به آیرودینامیک پرواز برمی‌انگیزد و در نهایت به معنای واقعی کلمه، هواپیما را به وجود می‌آورد. اما طراحی ساده (اگر نه مواد) اولین بادبادک ها تا به امروز در اسباب بازی ها ماندگار است.